Gå til innhold

Post bilder av deres båter her !

Anbefalte innlegg

Hei , har ikke sett noe tråd hvor man kan poste båtene sine så jeg tengte jeg kunne lage en :)

Har selv dessverre ikke noen bilder av min båt , men det kan vente til sommeren

Regler* : Retningslinjer

Nå husker ikke jeg hva størrelsen på bildene skulle være men sleng dem opp som vedlegg så er dere på den sikre siden :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noen bilder av min/en kamerat sin båt. Det er en halv winrace 12, en halv hurricane 12, og så er det støypt på 2 fot met 2x 50 liter flytetanker.

baat1.sized.jpg

Sånn var den når vi kjøpte den.

baat7.sized.jpg

Sånn så den ut i høst, og sånn ser den ut enda. Må vel fortsette på den snart.

*Håpe at det blir fint vær snart*

Flere bilder her. :)

Lenke til kommentar

Her er båtene våre. Kun de 2 som ligger til bryggen, den til venstre er min :love:

Pioner 13 med 9.9 og Yamarin 6110 med 150 hk.

Begge ligger på land nå, men gleder som en unge for å komme så sjøen igjen.

Yamarinen skal kanskje byttest ut i en Selby 880, eller en Nidelv 750 kanskje.

post-194-1110377494_thumb.jpg

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar

Nei det vet jeg ikke, kjøpte den før jul. Og fikk meg motor nettopp. Men skulle egentlig teste den idag, men ble så dårlig vær :thumbdown: Men vet noen hvordan jeg legger ut flere bilder? Fikk det ikke til jeg :(

post-194-1110383044_thumb.jpg

Endret av Stiffone
Lenke til kommentar

40 hk på en 12 foter går sikkert bra tenker jeg. :D Jeg har 9.9 på min, og skal trimme den no før påske. Regner med jeg skal få den opp i 25-26 knop. Den blir 17hk da.

Og du har 40hk? 30-40 knop da kanskje..? :p Men båten din så tung ut i forhold til andre.

Lenke til kommentar

Ja, rekner med og få opp mot 40 knop på den ja! Det blir snadder :tease: Gleder meg helt sinnsykt :love: Har du lik båt med 9,9 hk på? Uff, så kjedelig da :p Men visst du har trimma den til 17 hk så går nok den og godt!

Tung? Nja, skal veie rundt 200-300 kg(bare båten) tror jeg. Tror ikke min er original, og da kan det jo stemme at den er tyngre enn andre slike båter... :yes:

post-194-1110388707_thumb.jpg

Endret av Stiffone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...