Ni kon Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har begynt å trene hardt i det siste. Stort sett trener jeg på SATS og stort sett alene. Trener for øyeblikket mye step, sykling, roing etc, og holder et høyt tempo. Trener også en del vekter. Det er til denne treningen jeg hører på musikk og trenger derfor tips om flere artister/sanger: 1) Jeg trenger IKKE tips som går på metall/ hevay/ og annen drit 2) Jeg trenger tips på musikk som gir "pump". Typisk musikk som damene trener til i Aerobic-timene. Hører for tiden mye på artister som ATB - Till I come JCA - I Begin to wonder Det går også mye i ulike dancemixer Og har du tenkt å anbefalle musikk som "eye of the tiger" etc, så gjør det i en annen tråd. Jeg trenger kort sagt: Dancemusikk. Kan noen hjelpe en som skal i form til sommern? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Michael Gray - The Weekend United Nations - Out Of Touch Kernkraft 400 - Zombie Nation Freddie Mercury - Living On My Own Vet ikke om dette var helt det du ser etter, men tror ikke jeg hadde hatt problemer med å trene til de sangene. Eneste jeg kom på siden jeg ikke hører så mye på dance . Ellers hadde vel Bodywork IV eller lignende kanskje vært noe å skaffe seg? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 2) Jeg trenger tips på musikk som gir "pump". Typisk musikk som damene trener til i Aerobic-timene. Eric Prydz - Call On Me Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Survivour - Eye of the tiger Rocky theme sangen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) 1) Jeg trenger IKKE tips som går på metall/ hevay/ og annen drit Det var da en merkelig musikksjanger.. Varierer hvertfall fra person til person. Jeg ser på all slags trance og listpop som drit, så da kan jeg ikke anbefale deg noe innen den sjangergruppen. Siden du ikke vil ha metal, kan jeg vel anbefale Tom Waits, Reidar Larsen, Jimi Hendrix, etc. etc. Bare å plukke frar øverste hylle. Jeg vet ikke hva damene hører på, ei heller hva du mener med 'å gi pump', men utfra den måten jeg tolker det på vil jeg anbefale 'eric prydz - call on me', selv om den for meg ikke gir noen positiv effekt med mindre jeg har videoen foran meg i tillegg.. edit: hadde vi ikke en ganske lik tråd for en stund siden?? Tror jeg anbefalte Dream Theater og Meshuggah til en stakkars jævel Endret 23. februar 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Survivour - Eye of the tigerRocky theme sangen Hahaha, her leser vi første post nøye, ja. Siden du ikke vil ha metal, kan jeg vel anbefale Tom Waits, Reidar Larsen, Jimi Hendrix, etc. etc. Bare å plukke frar øverste hylle.For all del, bra greier, men TRENE til dette? Tror jeg neppe ville funke veldig bra. Hørte en småsnasen dance-mix av Tag Team - Whoomp! There It Is på byen en kveld, det er det jeg kan komme opp med. Har ikke den minste peil på dance-musikk, så hvis jeg ikke hadde måttet svare for å le litt hadde jeg gjort som andre metalheads bør gjøre - holde kjeft. Edit: Purify: long time, no see. Endret 23. februar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) LCD Soundsystem er dritkult og freskt. Den eneste ulempen er at det er skrivesperre på plata, så hvis du kjøper den får du den ikke på mp3-spilleren din. nr.4: Javisst, ingen internett på 3 måneder. Det må feires med litt forumsitting. Endret 23. februar 2005 av Purify Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvorfor må alle metallhodene poste bare for å irritere? Er så drittlei akkurat det... - Ultra Naté - Free - Cher - Believe - Tamia - Stranger in my house - Haddaway - What is love - No Mercy - Where do you go - E-rotic - Kiss me Der snakker vi dancemusikk Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Mr Loco - Pizza Man... Beste Treningslåta ever Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kan jeg anbefale The Chemical Brothers ? Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 OPPVARMINGSTAKT: Danzel - Pump It Up Benassi Bros feat Sandy - Illusion Flexy - Paris Latino Iio - Rapture Narcotic Thrust - I Like It Dj Antoine Feat. Terri B - Back & Forth (Stonebridge Mix).mp3 Saffron Hill feat Ben Onono - My Love is Always electroluv-stand_up Goldfrapp - Strict Machine BEGYNT Å BLI VARM: Hypertraxx - See the day (Video Mix) Mythos 'n' dj Cosmo - Hymn Rune - Calabria infernal - you receive me NÅR DU ER VARM: benny benassi azibiza - turn me up (sfaction mix) alegria - la luna (original club mix) Christina Milian - Dip It Low (Full Intention Club Mix) Kosheen - Catch farolfi_vs_gambafreaks-sub_travel JX - Restless (Original Mix) Gardeweg - I Need More (Original Mix) Har samlet noen sanger jeg mener er godt egnet til trening, riktig, god og markant takt. God trening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå