MindTooth Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Diskuter din Paladin her! Klassen role: Paladins are the consummate knights in shining armor, meant to be in the thick of things. Their defensive abilities allow them to stand toe to toe with monsters and take a beating - they are tanks overall. This is not the sole purpose of a Paladin, of course; their auras, seals, heals and resurrection spells give them the chance to act as a support healer. We're not telling you how to play the game - one of the fascinating practices of this genre is the ingenuity exercised by the players every day! Hvilke raser kan være paladin: -Dwarf -Human Her er våpnene en paladin kan bruke: -One- and Two-handed Maces -One- and Two-handed Swords (trenes ved lvl10) -One- and Two-handed Axes -Polearms (trenes ved lvl20) -Relics Her er typene armor en paladin kan bruke: -Cloth -Leather -Mail -Plate (trenes ved lvl40) -Shield Linker: -WoW Europe -> Info -> Classes -> Paladin -Paladin overview, stats, weapon abilities, armor proficiencies (WoW Vault) -Paladin Skills (WoW Vault) -The Paladin Lodge (WorldOfWar.Net) -Official Paladin Forum (WorldOfWarcraft.com) -Paladin Talent Calculator (WoW Vault) -Thottbot: Paladin (Thottbot.com) -Relics (WoW Wiki) NB! Ser gjerne at dere ikke bruker forkortelser som BoK (Blessing of Kings), etc. Da det kan være mange som ikke helt forstår disse. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Spilte human paladin i betaen og spiller det nå i retail. Mine erfaringer som paladin er at folk VIL ha meg i party Kanskje fordi jeg kan ressurecte, eller kanskje pga auraene mine. Foresten så oppdaget jeg nettopp lay on hands, og den er helt genial. Fatter ikke hvorfor jeg har unngått den tidligere. Noen andre gode auraer, blessings eller lignende jeg bør glede meg til da jeg blir over lvl21 ? Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall? Klarer den såvidt ikke alene Dør på tredje gruppen med defias som kommer. Endret 15. februar 2005 av invictus Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Spiller Dwarf Paladin også, fett Er litt usikker på talent build, men denne fristet litt: http://www.classesofwarcraft.com/?m=t&c=5&...050050100000000 Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall? Du får et skjold, Bastion of Stormwind Se forresten på thottbot.com eller classesofwarcraft.com for hvilke spells/abilities du får i senere lvl's. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hadde hjelp av 20 25+ paladiner til det questet jeg Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Spilte pally til 36 i kr betan.... Pally er kjett og spille syntes nå jeg. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall? Du får et skjold, Bastion of Stormwind Jeg bruker stort sett two handed weapons så det der var litt surt...har enda ikke funnet noe bra one handed. Lenke til kommentar
Falconetti Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Spiller Dwarf Paladin også, fett Er litt usikker på talent build, men denne fristet litt: http://www.classesofwarcraft.com/?m=t&c=5&...050050100000000 Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall? Du får et skjold, Bastion of Stormwind Se forresten på thottbot.com eller classesofwarcraft.com for hvilke spells/abilities du får i senere lvl's. Jepp. Men dette starter en serie av quests. Til slutt får du denne: http://www.thottbot.com/?i=4190 Jeg critter 320 dmg. med Seal of command : ) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Spiller dwarf paladin nå, spilte warrior i nesten hele CB og FB, så det var fint med litt forandring. Har fortsatt rolle som tank i guildet mitt, så jeg bruker 1h og shield og fokuserer på protection. Er det forresten noen våpen som lønner seg bedre enn mace for dette? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Spilte human paladin i betaen og spiller det nå i retail. Mine erfaringer som paladin er at folk VIL ha meg i party Kanskje fordi jeg kan ressurecte, eller kanskje pga auraene mine. Foresten så oppdaget jeg nettopp lay on hands, og den er helt genial. Fatter ikke hvorfor jeg har unngått den tidligere. Noen andre gode auraer, blessings eller lignende jeg bør glede meg til da jeg blir over lvl21 ? Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall? Klarer den såvidt ikke alene Dør på tredje gruppen med defias som kommer. Hva er "Lay on Hands"? Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den våpenlista der var vel ikke helt riktig... Her er våpnene en paladin kan bruke: Shield One and Two-handed Maces One and Two-handed Swords One and Two-handed Axes Polearms (nytt navn på spears såvidt jeg vet) Paladin har med andre ord ingenting range, noe som kan være litt problematisk. Lay on hands: http://thottbot.com/?k=961 Lenke til kommentar
Giskler Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Lay on Hands er en instant self heal med lang cooldown, 60min tror jeg det var. Paladin har ikke range fordi de er paladiner! Paladin med hagle passer ikke akkurat med imaget Også er det fordi warrior skal kunne ha litt som paladin ikke har, er litt problemer på alliance siden at mange velger paladin over warrior. Det er ganske trist siden warrior er desidert bedre tank senere i spillet, paladin er veldig god solo og støttespiller i grupper men horrible tanker siden de ikke kan holde aggro på mer enn 1 mob om gangen. Kan alltids bruke consecration, men det blir stress fordi det er aoe og bryter all form for cc da Endret 15. februar 2005 av sintebesten Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 For de som lurer på hvilke talents de skal satse på og de vil være all-around, så er det greit å ta følgende: 1: 5/5 på Spiritual Focus (70% for at Holy Light ikke blir interrupted) 2: 5/5 på Improved Devotion Aura (25% bedre Devotion Aura) 3: Resten tar du på retribution, etter 10 points der, ta Seal of Command, på lvl 35 ga den meg 200-500dmg i tillegg til melee Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Synes det er litt kjett med den Relic for å res. og Lay on Hands. 60min cooldown. Ellers digger jeg å være paladin.. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jepp, festlig klasse. Stresset i hele forgårs med Pala questet for å få Verigans Fist. Veldig skummelt/spennende å løpe gjennom Arathi Highlands, Hillsbrad foothills og Silverpine forest. Masse horde, så døde noen ganger, men vi var 3 paladins så vi gav oss ikke uten kamp Men det var ihvertfall verdt det, for den Mace'n er ganske artig. Nå gleder jeg meg bare til Seal of Command Men har sett på US forumet o.l. at det er blitt klagd på Paladins (manglende) DPS i highlevel. Er ikke dette ganske gear dependent, eller er det en generell klassesak at Paladins ikke får så høy DPS som f.eks Warrior? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Elsker Min Paladin for oss som ikke har spilt paladins noe spesielt høyt som f.eks 40+ så vil det ikke set ut som du har så veldig dårlig dps, men fordi som hadde lvl 60 paladins før SoTC patchen så kan nok den være litt brutal ja. her er forresten en utrolig god talent build : Les hele threaden rett og slett, bedre tips og triks til en paladin skal du lete lenge etter, det garanterer jeg!. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#post4463 Endret 18. februar 2005 av Keylar Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Bruker akkurat nå http://www.thottbot.com/?i=5730, fin øks Drop i deadmines. Edit: Skal ta paladin questet og få Verigans fist i helga, wow lan til onsdag Btw, venter også på Seal of Command Mangler 3 talent points. Edit2: Kan vel ta talent pointsa mine også (fram til nå): Holy: 5/5 Spiritual Focus Retribution: 5/5 Benediction 2/5 2h Weapon Specialization Endret 18. februar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Falconetti Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Elsker Min Paladin for oss som ikke har spilt paladins noe spesielt høyt som f.eks 40+ så vil det ikke set ut som du har så veldig dårlig dps, men fordi som hadde lvl 60 paladins før SoTC patchen så kan nok den være litt brutal ja. her er forresten en utrolig god talent build : Les hele threaden rett og slett, bedre tips og triks til en paladin skal du lete lenge etter, det garanterer jeg!. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#post4463 Det finnes mange bedre...noe er waste, og noe burde vært med. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Kunne vært koselig, hvis dere la til hvilke lvl dere er? Takker.... Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Kan vel ta talent pointsa mine også (fram til nå):Holy: 5/5 Spiritual Focus Retribution: 5/5 Benediction 2/5 2h Weapon Specialization Jeg kjører samme, bare at jeg har 4/5 2h Weapon Specialization og er 2 points unna SoC Hva veien blir videre med talents og sånn vet jeg ikke helt. men jeg tenkte på å specce retribution fullt ut (Blessing of Kings). Skal også ha de "standard" poengene i Holy treet. Decisions, Decisions... Birger_Nord: Er straks lvl 24 Endret 18. februar 2005 av Jan Åge Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kunne vært koselig, hvis dere la til hvilke lvl dere er?Takker.... lvl 23 human paladin @ deathwing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå