Mr.Hassan Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei! Eg lurer på kva dykkar meining om bumfights er. Noen som faktisk har sett filmen? For dykk som ikkje har hørt om bumfights kan lese denne artikkelen på dabladet.no. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 http://www.bumfights.com :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Vel, nå har jeg sett den. Blanding av Jackass og Fight Club. Jackass-scenene utføres av uteliggere (Rufus er cool! Fight Club-scenene utføres av 15-18-åringer som sloss (ganske tullete egentlig - veldig lite blod). Ser ut som organiserte "kamper" mellom 1-1 og mange-mange med publikum. Chickfight er det også litt av. Forøvrig er "Steve the bumhunter" (Jfr. Steve the Crocodilehunter) det store høydepunktet Er ganske umoralskt å like en slik film - mye pga. at de som er med i filmen er med imot sin egen vilje, men men... :-) Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg bare en ting si til dere som liker dette: kom til meg så skal jeg la kameraet gå mens jeg banker livsskiten ut av dere. Så skal dere få se hvor ***** morsomt det er. Folka som har funnet på denne dritten skulle vært fratatt alt de eier og forlatt i et dypt mørkt høl. [ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-23 08:20 ] Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Vel, jeg og min gode venn Torjus så denne for et par mnd siden, konklusjon : morbid fasinasjon. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Er det en "ufin" film det er snakk om? :???: Lenke til kommentar
Danko Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Dette må være en av de mest tåpligste filmene jeg har sett.. De som synes det er morrsomt og overfalle uteliggere når de sover og tape fast hender og ben, må ha et patetisk liv. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Denne fikk jeg veldig lyst til å se, noen som kan sende den? :razz: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 har nå sett Bumfights 1-3 og det er helt helt konge! Rufus er helt sjef.. Syntes ikke det de gjør, er så spesielt ille. Kanskje BumHunter-scenene er litt på kanten men alt annet er da humor og de bum'ene er jo med på det. ikke ment som bump men trenger ikke å lage et nytt emne når denne er laget vel? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg syns ikke noe særlig om bumfights. Forbinder det med et raknende USA hvor overvektig ungdom tjener penger på andre menneskers miserabilitet. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 denne tråden var jo bare fra 02 Rufus the stunt bum er litt lættis, men han derre bum hunter fyren er for drøy. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg lo godt av "Cribs" og "Pimp my Ride"-sketchen i BF2.. Fant en del av sketchen her Endret 31. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) NorthGarden sa ett eller annet at slåssingen var patetisk før det ble redigert bort Slåssscenene er dølle, kunne like godt droppa de men sketchene er helt geniale Endret 31. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg synes hele greia er forkastelig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Slåssscenene er dølle, kunne like godt droppa de men sketchene er helt geniale 6592411[/snapback] Det var nemlig det jeg mente! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg synes hele greia er forkastelig. 6592482[/snapback] Enig. Men jeg lo godt når de hadde det i Family Guy Men det er bare en tegneserie. Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg syns det er latterlig jeg, stygge folk som lager dette. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Nå har ikke jeg sett noe av det, men jeg føler ikke noe behov for det heller, etter å ha lest den artikkelen. Jeg kommer bare til å sitte å gape. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg synes hele greia er forkastelig. 6592482[/snapback] Enig. Men jeg lo godt når de hadde det i Family Guy Men det er bare en tegneserie. 6592501[/snapback] Var det ikke på American Dad de hadde det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå