Demantios Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Velkommen til tråden hvor vi legger ut selvlagde animasjoner Denne tråden er ble opprettet for å samle alle selvlagde animasjonene på et sted, så vi slipper å lage ny tråd for hver animasjon vi har lagd. En annen grunn er at Tråden for morsomme gif-bilder har blitt spammet ned med egne animajoner uten humor. Her kan vi legge ut og gi KONSTRUKTIV kritikk, samt smådiskutere litt om programmer og lignende Så da er det bare å fyre løs! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit:20 desember 2006: Skrivi om hele førstepost så folk forstår det her Endret 20. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg vil bare føye til en kommentar til din animasjon: Kunstverk! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det er visst noen forum-problemer ute å går, slik at jeg faktisk måtte konsultere HTML-koden for å finne linken til animasjonen din. Når det gjelder meg, har jeg nok ikke laget noe særlig av GIF-animasjoner eller lignende på lang tid. Men jeg kan godt legge ut noe jeg satte sammen i 4-klasse - noe det uten tvil lukter klasse av. Her snakker vi om samme eminente sjanger som ditt kunstverk, PepsiCo! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 haha,jeg har også lyst til å lage animasjoner...hvordan??? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 haha,jeg har også lyst til å lage animasjoner...hvordan??? Ja, hvordan? Lenke til kommentar
Qtanj Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ulead Gif Animator er eit bra program. Du får ein trial versjon Her. Den er på 15 dagar. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) jeg bruker animation shop 3. trailversjon får du på www.jasc.com Edit: Beklager at fargene henger igjen Endret 14. februar 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Feilpostet - Flyttes til "visuell kreativitet" *Flyttes* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 hva slags program bruker du Lubb? dritbra animasjon Lenke til kommentar
lubb Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Bruker Macromedia Flash, topp program Ikke så fantastisk kreativ animasjon, men det funker da Endret 14. februar 2005 av lubb Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 får vel se om jeg får lagd noe tull i flash jeg også da.. veldig lenge siden Lenke til kommentar
lubb Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjeda meg, så jeg lagde en liten animasjon til Propellhatt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 HAHA! Du er konge lubb :thumbsup: Lenke til kommentar
lubb Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 HAHA! Du er konge lubb :thumbsup: Hehe, takker. Animasjonene er vel et resultat av altfor mye fritid, det er ikke så mye annet å gjør på når man er syk Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Noen som hvet om noen gratis prog. for å lage Anmimerte GIF Og går det å lage de i Adobe Fotoshop Elements? I så fall, Hvordan? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 du kan jo prøve easy toon.. det er gratis prog. og det er 30 dagers trial på flash mx .. bare google deg litt fram Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Flashenmin Her er min, ett billøp Ingen mening, bare ett billøp Endret 14. februar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå