Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) I det siste har jeg lagt merke til at det er veldig mange her som har problemer med at programmer/spill avslutter seg, PC-en piper, det går treigt i spill, PC-en avslutter seg selv, og lignende problemer. For oss som forsøker å hjelpe dere er det ofte meget vanskelig å hjelpe, ettersom vi har ekstremt lite å gå etter. Derfor ber jeg om at alle som poster her med spørsmål som jeg nevnte ovenfor, inkluderer følgende opplysninger: Relevant informasjon om maskinvare og operativsystem. Når oppstod problemene? Installerte du noe maskinvare eller programvare rett før? Forklar mest mulig om problemet, og hvis du får en feilmelding, hva står det der? Har du nylig søkt etter virus og spyware/adware med ett oppdatert antivirusprogram og antispywareprogram?(Har du ikke dette, så har vi en flott kategori for sikkerhet her på forumet, hvor du kan få hjelp.) Har du nyeste drivere til all maskinvaren din?(For å laste ned nye drivere må du gå til produsentens offisielle hjemmeside.) Har du lastet ned alle oppdateringer til Windows? Er du sikker på at all maskinvare fungerer bra? F. eks. er en av de vanligste grunnene til at PC-en skrur seg av selv at CPU-viften (prosessorviften) eller PSU-viften (strømforsyningsviften) er defekt, slik at prosessoren blir for varm. ## Lagt til et punkt, festet og låst. Send PM ved ønske om endringer. -blacktower ## Endret 6. mars 2005 av blacktower 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg