qohf Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ville bare høre hva dere synes om Scout vs AWM, det evige stridsspørsmålet i Source! Min mening er: Scout: +Høy mobilitet, beveger deg minst like raskt som med kniv. +Billig, både rifla og ammo, har råd til en etter første eller andre runde. +Kjapp reload og ROF. +Stille, faktisk mindre lyd en med M4+lydemper. +Dreper på et skudd hvis man har aim. +Man kan løpe og bråstoppe og få bra accuracy likevel. +Høy ownage\skills\respekt faktor. +Kan brukes effektivt i nærkamp med litt trening, både med og uten scope. -Risikerer å måtte bruke to, eller tre, skudd hvis man ikke treffer brystkassen eller hodet. -Mister mye damage hvis man skyter gjennom ting, fremdels mulig å få headshot though. AWM: +One shot, one kill. +Skyter gjennom ting uten å miste mye kraft. -Du beveger deg som en skilpadde, må bruke annet våpen når du går. -DYR, både ammo å rifle! -Må stå HELT stille for å treffe. -Folk blir ikke imponert av AWM kills, med mindre det er i luften eller lignende. -Nær sagt ubrukelig i nærkamp. -Bråker så innihelvete mye, hørers over nesten hele mappet. Autosniper gidder jeg ikke nevne engang... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tja, AWP (som jeg liker å si d) synest jeg eier scouten.. Men, scouten er jo knallgod på CSS... Lenke til kommentar
m0rphX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP! Uansett, synes oneshotkill-våpen ødelegger hele konseptet til CS. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP! Uansett, synes oneshotkill-våpen ødelegger hele konseptet til CS. Enig, men i CSS ødlegger auto sniperene spillet...... Lenke til kommentar
qohf Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 AWP er det gutta som begynte med 1.5\1.6 sier det:-) AWM heter den. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP er det gutta som begynte med 1.5\1.6 sier det:-) AWM heter den. Whatever? betyr d så mye da? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) +Dreper med ett skudd hvis man har aim? Gjør ikke nesten hvilket som helst våpen det? Du er også bra død i nærkamp med mindre du møter en nabb. edit: men der har vi ofte css og så. AWM på css er jo ubrukelig uansett. Endret 6. februar 2005 av LoS Lenke til kommentar
m0rphX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP er det gutta som begynte med 1.5\1.6 sier det:-) AWM heter den. Feil. Modelen på AWP i både CS og CSS er en AWP, og ikke AWM. Altså en Arctic Warfare Police sniper rifle eller hva den heter.. http://www.securityarms.com/20010315/galle...es/0100/138.htm Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP er det gutta som begynte med 1.5\1.6 sier det:-) AWM heter den. Den het da AWP i Beta 1 til 7 om jeg ikke husker feil. m0rphX: Hvordan ser du forskjell på en AW Police og AW Magnum ? http://www.gamecenter.cz/storage/articles/2165/awm.jpg Fordi jeg husker historien motsatt, at de i beta kalte den AWP, men modellen egentlig var laget av en AWM, og så endret de det i final. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 I source? Scout eier helt klart AWM. Mobiliteten gjør alt. Pluss at den er blitt kraftigere siden 1.6 Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP! Uansett, synes oneshotkill-våpen ødelegger hele konseptet til CS. AWM Ikke AWP. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Liker best Scout eg Blir kjedelig å campe med AWP\M heile tida. Mobilitet er morro. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 -Folk blir ikke imponert av AWM kills, med mindre det er i luften eller lignende. Jaha.. tror du Griffin/Shag tar mange i lufta? belive not. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP/AWM er herlig om man er keen på 30-2 i stats, men scout er mye barskere. (men MED deagle, uten deagle som sidearm er scout håpløst) Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten. Man dør ikke momentant av legshot med awp i 1.6 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten. Man dør ikke momentant av legshot med awp i 1.6 Det virker sånn. Men man dør vel ikke momentant uansett hvor man blir treffi på kroppen vel? Bortsett fra i hodet. Du kan fint leve noen minutter med et skudd i magen, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Altså, blir man skutt medAWP/AWM ligger man på bakken å griner så folk rundt deg mister hørselen. Sånn kan man ikke ha det i cs, derfor dør man momentant. Lenke til kommentar
syff Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) AWP er det teiteste våpenet. Det ødelegger HELE CS. Ingen som dør av ett skudd momentant i beinet. Dummeste som noen gang er blitt oppfunnet i et så realistisk spill som CS hvor til og med våpen navnene er helt like som i virkeligheten. Vel, så dør du heller ikke av ETT skudd i beinet i cs, fucker Herlig med alle som har maksimal peiling. Det heter forresten Artic Warfare Police, AWP Endret 6. februar 2005 av syff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg