Lemkin Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Har hørt lenge at det skal komme ny Tool cd, men har liksom ikke fått med meg når.. Noen som vet? Tror også dette kommer til å toppe både Lateralus og Ænima, eller jeg håper iallfall så. Noen andre som har en mening? Endret 8. januar 2005 av smoothie Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel, håper det blir bra ihvertfall Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Toppe? Tror egentlig ingen Tool plater kan toppes... Alle ser jo ut til å ha sin egen favorit som det på død og liv mener er best! (Min er Ænima) Men eg digger de andre og. EDIT:Eg har da alltid sett at sangen heter Ænema, og albumet heter Aenima! EDIT2:Men nå ser eg faktisk at du har rett... Endret 8. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Enig der, men må si Lateralus er det "beste" albumet så langt, er liksom en hel opplevelse bare å høre igjenom det en gang. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ænima Ænima ÆNIMA Vi gjentar høyt i kor : ÆNIMA. Sånn, måtte bare få ut litt kjapp unødvendig frustrasjon over det faktum at folk på død og liv må lirke av seg Aenema, Ænema, Eanema, Æminem og gudene vet hva, i stedet for det den faktisk heter ; Ænima. Over til den kommende skiva.. den vil etter alle solemerker sparke rimelig røv. Forhåpentligvis. Endret 8. januar 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (Min er Aenima)Men eg digger de andre og. Helt enig, Ænima er rå bra Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Og da spør jeg dere, hva betyr Ænima? Ny plate før jul 05 eller nyåret 06. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ny plate før jul 05 eller nyåret 06. Var det ikke sagt at de skulle slippe det nyåret 05? Edit: Ænima har flere betydninger (i følge folka på toolshed.down.net forumet): aenima = continental enema Slår man opp i norske ordbøker på enema finner man dette: tarmskylling, klyster, klystersprøyte Anima is latin for soul/ breath of life. Syns begge disse betydningene passer godt, da det virker som om iallfall Ænima sanger handler om at verden går under osv. Endret 8. januar 2005 av smoothie Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blir bra med ny plate ja. TLZ: Sangen heter Ænema, albumet Ænima. Sånn i tilfelle det var litt uklart. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blir fett... Håper det blir like bra som de tidligere albumene! Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det vil redde året. For noen kalles også verdenssjelen Anima, som også passer godt til albumet. Ænima/Ænema en sammenkobling av Anima og Enema? Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 så sjelden som de slipper plate må det bare bli knall, tror og håper jeg i alle fall:D De har til nå ikke gitt ut noe dårlig, så forventningene er høye! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel... Først skal nok live DVD utgis, så får vi se hva som skjer... Danny Carey driver jo på med sitt, Pigmy Love Circus, i tillegg til et prosjekt sammen med gitarist i King Crimson og vokalist og bassist Les Claypool i Primus... Maynard jobber jo fremdeles med APC en del, så det går tregt med gutta. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tok en sjekk hva denne ordboka jeg har liggende sier.. Ænima = Blodfattighet. Snålt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ... i tillegg til et prosjekt sammen med gitarist i King Crimson og vokalist og bassist Les Claypool i Primus... :o LINK! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vet ikke om jeg liker Lateralus eller Ænima best. Begge er utrolig gode skiver, det er vel hevet over enhver tvil. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Toolband.com Album: Ænima Sang: Ænema Platekompaniet Album: Ænima Sang: Aenima Itunes rip fra org plate Album: Ænima Sang: Ænima. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå