Lect0r Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei... Jeg har nå tenkt til å søke vk1 ikt-driftsfag som starter til høsten... men har mine tvil om at jeg kommer inn. For det finnes bare 1 klasse i byen jeg bor i... og det er veldig mange søkere. Dessuten har jeg runda 22 år... og det gjør det vell ikke akkurat så mye bedre. Jeg har gk.mekaniske fag fullført fra tideligere, og ettersom jeg har forstått så trenger man bare et hvilket som helst gk. for å komme inn på dette vk1 kurset. Men, er det noen der ute som vet om det går ann å ta dette kurset som privatist? Eventuellt hvilke andre muligheter har jeg for å ta kurset...!? På forhånd takk! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvilken by er det snakk om? i oslo er det en skole med den linjen, 60 plasser.. I år (2004/2005) var det få søkere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Selv søkte jeg i Stavanger uten å komme inn men kom inn på KVS-Lyngdal (privatskole med bla 2 IKT klasser), koster ikke mer enn vanlig grunnet stipend etc og der var det flere over 20 i klassen for å si det slikt. Ei heller er det vanskelig å komme inn der nå så lenge man har Ok karakterer. Lenke til kommentar
Lect0r Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Arendal by... så ikke store byen i forhold til de overnevnte.. hehe ;-) Lenke til kommentar
whom Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) feil, feil, feil Endret 2. februar 2006 av whom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Du kan jo søke på andre steder enn den byen du bor i. Vet at de hadde et slikt kurs som voksenopplæring gjennom Aetat i Bergen et år. Kanskje du kan høre litt med Aetat om de vet om noe lurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå