royale Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg selv syns det er kjempe kult. har alle episodene og ser på det hver dag på tv3. digger Homer. hva syns du om the simpsons? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Får ikke sjangsen til å se The Simpsons så ofte, fordi vi ikke har Tv3 her i huset Men uansett så er det den meste geniale serien noen sinne, alt noe morsomt som skjer. Vurderer å kjøpe med seriene på dvd. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noe av det beste laget i TV-historien! "The Cursed Donut" eller hva den nå heter er den beste episoden så langt! "More!" Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Helt genialt along med Futurama Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ein av dei beste seriene som går på Tv nå, skikkelig morsomt heile tida. Homer er den klart beste figuren!! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) *Slettet* Endret 2. januar 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Liker den mer og mer Blir vel snart en handletur, tenker på å kjøpe alle sesongene Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Rett og slett best! Litt kjipt at det går utover natte søvnen da menne, vil bare se "EN" til.. hehe.. umulig å gi seg! Så 3 sesonger, dvs 22+22+25= 69 episoder på litt over ei uke! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kommer du med dette nå? Simpsons har eksistert siden April 1987 og først nå kommer en tråd om den? Men Simpsons er genialt, en av de beste animasjonsseriene ihvertfall. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Helt genial. Skjønner ikke at de kommer nye ting hver episode Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis ikke jeg husker helt feil er det verdens lengstgående animasjonsserie. Det skal lages tilsammen 19 sesonger av Simpsons. Bare 3 igjen nå Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 de skal lage episoder til 2008 har jeg hørt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 de skal lage episoder til 2008 har jeg hørt Ja og det blir 19 sesonger totalt (20 muligens), men var rundt det dem skulle slutte desverre... Kan jo ha et lite håp om at Matt kan få fortsette med Futurama elns da.. Lenke til kommentar
thom Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg synes det er den beste tv serien som går på tv. Har ikke tv3 selv men har sett de 3 første sesongene på dvd og skal begynne med den 4 nå Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Den mest geniale serien noensinne tett etterfulgt av Futurama. Homer er min store helt, elsker TV og mat og hater unødvendig fysisk anstrengelse akkurat som meg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Begynte å følge med i 98 eller noe sånt, en av verdens beste serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå