LarsP Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Ok, la meg først forklare hva jeg mener med spesielle. Det er et band som rett og slett har noe som skiller de fra den gemene hop. Et godt eksempel på dette er "Caninus" fra USA som bruker to illsinte pitbuller som vokal. Har dere noen slike band i spillelisten deres? Jeg vil gjerne høre et band som er frontet av sjøløver eller 3 nakne, tilbakestående dverger. Forresten: Her er Caninus: LINK Endret 27. desember 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ok, det det var weird. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Rockbitch, noe spesielt sceneshow. Hver konsert kaster de ut "the golden condom" til publikum, den i publikum som får den, blir gitt gleden av å komme backstage og ha gruppesex med bandet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Tool(dvs. Maynard) kan være mildt sagt sær på scenen... Ellers så har vi jo cumshots opptreden... Men virker som det er lite som slår rockbitch... Endret 27. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Mange merklige folk i verden... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Rockbitch var jo snåle. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Rockbitch var jo snåle. Ja det kan du vel si om et band som har fisfucking som sceneshow, de er vel forbudt i mange land, hvis jeg husker korrekt. ellers så kan jeg vel nevne det norske bandet "Hurra Torpedo". Der har vi Aslag Guttormsgaard på vokal, Kristopher Schau på Hvitevarer (ps! fryser funker fint som basstromme) og Bare Egil på bass. Hvis jeg ikke husker riktig får vi se en opptreden med dette bandet på Lille Lørdag dvdn Endret 28. desember 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Haha, Schau på hvitevarer. :!: Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Rockbitch var jo snåle. Ja det kan du vel si om et band som har fisfucking som sceneshow, de er vel forbudt i mange land, hvis jeg husker korrekt. ellers så kan jeg vel nevne det norske bandet "Hurra Torpedo". Der har vi Aslag Guttormsgaard på vokal, Kristopher Schau på Hvitevarer (ps! fryser funker fint som basstromme) og Bare Egil på bass. Hvis jeg ikke husker riktig får vi se en opptreden med dette bandet på Lille Lørdag dvdn øh.. hva skal jeg si for noe? rare folk..? men det med pitbuller var litt kult faktisk.. Endret 28. desember 2004 av dmx Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Der har vi Aslag Guttormsgaard på vokal, Kristopher Schau på Hvitevarer (ps! fryser funker fint som basstromme) og Bare Egil på bass. Hvis jeg ikke husker riktig får vi se en opptreden med dette bandet på Lille Lørdag dvdn øh.. hva skal jeg si for noe? rare folk..? men det med pitbuller var litt kult faktisk.. Hurra Torpedo var faktisk ganske kult asså Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har mest sansen for Cumshots da. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har mest sansen for Cumshots da. hehe fuckforforest er morsomt ja... turboneger var jo også litt spesielt før i tida med assrocket. Har uheldigvis slutta med det da Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Der har vi Aslag Guttormsgaard på vokal, Kristopher Schau på Hvitevarer (ps! fryser funker fint som basstromme) og Bare Egil på bass. Bare for å ha nevnt det, alle bandmedlemmene i Hurra Torpedo heter Farbror Blå. :!: Derav de stygge blå joggedressene.... Ganske sært! Var på en konsert med de på Rockefeller for noen år siden. Skikkelig kult. Tar helt av på slutten, når de river ned svære stabler med hvitevarer..... mvh Pantera Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kristopher Schau på hvitevarer er faktisk ganske kult. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ^^ Har ikke annet å komme med. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Også har vi jo Black ingvars som covrer gamle rockemelodier og setter på svensk dansband-tekster... Og Black Debbath Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Og Black Debbath Bluesbasert rikssynsing.... "VI MÅ REDDE GEIRFULEN!" Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Black Debbath ja ...Se signaturen min, fra "Eventuelt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå