Gå til innhold

problemer med microsoft tastatur!


Anbefalte innlegg

jeg fikk microsoft wireless optical desktop comfort edition i julegave... det funker topp og jeg er strålende fornøyd..hadde det ikke vært for ett problem!!!

 

når jeg skal spille spill der man må holde inne knapper på tastaturet (f.eks. motogp) så skjer det noe rart!! når jeg svinger så slipper den av å til gassen!! og noen ganger når jeg bremser så slipper den f.eks. svinginga!!! og sånn går det :no: !! er det noen hær som har sånn tastatur-mus pakke og veit om dette er normalt...eller om jeg skal reklamere? heldigvis går det ann å bruke 2 tastatur etter som det er usb! så jeg bare bytter når jeg skal spille!!! men veit dere om d er normalt? vist det er det så må jeg bare leve med det... for jeg NEKTER å kjøpe nytt..siden det er HÆRLIG mus å DEILIG tastatur!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har instalert drivere og jeg har prøvd både ps\2 og usb porten!!

 

men en ting till jeg kan si er at det skjer vist jeg holder inne en knapp og trykker ca 5 ganger på en annen.. så slipper han den som jeg holder inne.... noen ganger etter ca 2 trykk! og noen ganger etter ca 10 trykk!! men den ligger mest på rundt 5!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...