Gå til innhold

Skrekk og grøsser filmer

Neoen

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Denne helgen har jeg sett Alien, Alien 2, Alien 3 og Alien 4 (altså hele serien). Ikke de beste filmene jeg har sett, men de var veldig spennende til tider. Nå trenger jeg litt tips til nye filmer jeg kan se. Jeg er spesielt glad i skrekk/grøsser sjangeren. Mine favoritter innen denne sjangeren må vel være Jeepers Creepers og Jeepers Creepers 2. Har DU forslag til skumle filmer jeg kan se? I så fall post navnet dems her. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg liker skrekk filmer som er psykisk skremmende,ikke filmer der det bare hopper frem stygge monster til tider... med andre ord,jeepers creepers er noe av det dårligste jeg har sett hehe ...

jeg anbefaler :

The Silence of the lambs (nattsvermeren)

Hannibal (etterfølgeren til Silence of the lambs)

The Ring

kommer ikke på fler i farten

Lenke til kommentar

SALEMS LOT, basert på Stephen King, var rimelig skummel når den kom på i 1976, jeg så den første gang påmidten av 80 tallet, og den står ikke tilbake for noe selv i dag. At den er filmet som en TV serie er helt utrolig. :thumbup:

Jeg har også funnet ut at det er laget en nyinnspilling i 2004. Håper den kommer til Norge snart.

Salems Lot er ikke å oppdrive i Norge, men må mest sansynlig bestilles fra utlandet.

FallenA

Endret av FallenA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...