jingt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Har lenge planlagt å lage et kabinett av tre. prosjektet er nå offisielt starta. målene er 31x35x18. hw skal bli pakka tett sammen. klikkbare bilder. jeg har blitt sponsa av: dette var det jeg starta med verktøy som ble brukt til "operasjonen" alt har blitt skjært ut med disse verktøyen. Til og med ramma. treplatene skjært ut. ramma med litt hw. Her ser dere plasseringa, hvor liten alt sammen er, og hvor tett dett må pakkes sammen. gaven fra sponsoren vendur.no vannkjøling skal også på inn. her er kombi cdbrenner og dvd i gullfarge. kjøpt for ca.300kr. aralditt til 250kr. tror jeg benytter angreloven og får pengene igjen..edit: æsj det går ikke. kanskje jeg får tilgodelapp dette skal jeg bruke istedet. skal bruke det til å lime plexien på tre Har ennå ikke kjøpt prosessor og grafikk-kort. Tror jeg skal kjøpe amd64 3000+ og x800xt. skal sefølgelig klokke det da blir maskinvaren: amd64 3000+ abit kv8pro crucial ddr3200 1gb sapphire x800xt Endret 6. mai 2007 av venn Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ser bra ut! noen planer framover ? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Lovende start, virker som penger ikke er problemmet her Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Skal ha tre og plexi lagvis. Alt skal sprayes hvitt. Blåe og hvite leds.Var i oslo forrige helg og kjøpte: akvariebutikk: -eheim compact pumpe biltema: -finsparkel -1 kanne primer -2 kanner hobbymaling hvit -1 kanne klarlakk. skal prøve å få skinnende finnish clasohlson -loddepenn -loddetinn -relé Endret 5. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Lovende start, virker som penger ikke er problemmet her joo. jeg kommer til å bruke ca. 10- 11 000 på denne pcen. du har jo sett det på verktøyene jeg har brukt. sag, metallsag og fil! Endret 5. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Starten ser veldig bra ut! Litt tidlig, så jeg tror fort noen eventuelle spørsmål blir dumt.. Følger med videre! Med hilsen : LOZER Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 krympestrømpene fra usa var allerede krympe ferdig da den kom til norge :!: . hvor skal jeg blandet sparkelet? og hva skal jeg bruke for å smøre det på treet? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 kan blande det på ett sparkelbrett, og smøre/dra det utover med en sparkelskje ? hvis det heter det.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 kan blande det på ett sparkelbrett, og smøre/dra det utover med en sparkelskje ? hvis det heter det.. takk. har en sånn spaklegreie som man bruker til å sparkle vegger og sånt. og et malingsbrett. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det fungerer fint! bare ikke gå til middag med sparkel på sparkler'n eller brettet Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 det fungerer fint! bare ikke gå til middag med sparkel på sparkler'n eller brettet hehe kanskje det blir en update senere idag. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 takk for all tilbakemelding. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Må nesten følge med på dette. Jeg regner med du oppdaterer workloggen ofte? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Må nesten følge med på dette. Jeg regner med du oppdaterer workloggen ofte? regner med det. meg har mye annet å gjøre og som f.eks. skole. Endret 5. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Mange worklog med kabinettbygging i det sista. Digge det. Mykje artig å lesa. Stå på. Glede meg til eg skal heim i jula og starta på mitt eige prosjekt. Kva er den store svarte boksen med vifte? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Liker trekabinetter jeg! Dette blir bra Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Kva er den store svarte boksen med vifte? strømforsyningen EDIT: I'm the fast one Endret 5. desember 2004 av kverna Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Mange worklog med kabinettbygging i det sista. Digge det. Mykje artig å lesa. Stå på. Glede meg til eg skal heim i jula og starta på mitt eige prosjekt. Kva er den store svarte boksen med vifte? psu. aspire 520w. har lyst til å spraye den hvit for å få den i samme stil som alt det andre. kjøpte den for mange måneder siden. Da hadde jeg tenkt å kjøpe en ferdig modda pc. radimax edit: kverna var for rask Endret 5. desember 2004 av illvit Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 aha Litt dårleg bilete. Eg samanlikna størelesen på ditt kabinett med mitt. Fekk ikkje straumforsyninga din til stemme. Med mitt falkeblikk av eit augnamål fekk eg den til å bli sikkert dobbelt så stor som ein vanleg PSU. Er du fornøgd med aspire 520w? stabil/kraftig Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 ahaLitt dårleg bilete. Eg samanlikna størelesen på ditt kabinett med mitt. Fekk ikkje straumforsyninga din til stemme. Med mitt falkeblikk av eit augnamål fekk eg den til å bli sikkert dobbelt så stor som ein vanleg PSU. Er du fornøgd med aspire 520w? stabil/kraftig Har ikke cpu og gpu, så har ikke prøvd den. grunnen til at det ser utr som at psuen min er veldig stor er pga. at jeg har et veldig lite kabinett. det ser du på hovedkortet og foresten. beklager dårlig kvalitet på bildet. noen ganger klarer jeg ikke å holde kameraet rolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå