Prizefighter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vel, topic sier det meste. Er på jakt etter noen heavy treningslåter under sjangeren "Death Metal". Noen som vet om noen saftige? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Treningslåter? Vokal? Gitar? Trommer? Eller trening som i "hei og hopp og sprett og løft og bøy og tøy"-trening? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Chimaira - Impossibility of Reason -albumet. At the gates. Inquity. Hm, det er vel alt av deth jeg kom på som passer til det formålet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Takker Goophy, skal se hva jeg får tak i. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) hvis du skal jogge: System of a Down - Steal This Album (er egentig ikke death metal, men funker utrolig bra til jogging for meg) Men det er ikke deathmetal da... men ellers: Arch Enemy (thrash/death) Dimmu Borgir (epic-black) Tidlig Slipknot (metalcore?) Endret 3. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tool - Hooker with a Penis. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Takker folkens, skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Death - Human og Suffocation - Effigy of the Forgotten Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Turboneger - Get it On (tja kanskje ikke heilt sjanger men den funker) Lenke til kommentar
simeik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Turboneger - Get it On (tja kanskje ikke heilt sjanger men den funker) Vil også nevne Fuck the world av samme artist Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 dimmu borgir - puritania bankers! Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Bra at folket har kontroll på sjangerene sine da.. Cannibal Corpse. Jeg er ingen fan av death metal selv, men vet i alle fall at de spiller skikkelig death metal. Var på konsert med dem av en eller annen grunn. Edit: Sa ingen låt da, teite meg. ... 'Hammer smashed face' eller 'I will kill you' eller noe gjør sikkert susen. En annen låt (ikke death metal) jeg kan anbefale er Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Endret 4. desember 2004 av zimen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Lilitu At The Gates Novembre Disharmonia Mundi Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Zyklon Blood red throne Cannibal Corpse Vader Behemoth Anaal Nathrakh Cryptopsy Opeth (Prog med death vocal) Myrkskog Necrophagia Nile Decapitated (Et must) Death Endret 5. desember 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Anbefaler Marduk (spesiellt Marduk Panzer Division albumet). Har prøvd å høre på det når eg har trent, og eg synest at det er ganske godt "trenings-musikk".. Edit: Marduk er vell strengt talt ikkje death metal, men black metal.. Endret 5. desember 2004 av zero_time Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kanskje ikke helt den typen du er ute etter, men til trening så liker jeg å høre på ManOwaR! Prøv det Et par sanger: Call to arms, brothers of metal, hail and kill, warriors of the world, army of the immortals, return of the warlord, the gods made heavy metal og hand of doom (er det jeg kommer på i farta...) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Han sa death metal, er nok ikke vits å komme med nazi/redneckmetal som Manowar;) Uansett... Sjekk ut Vader!!! Fyttihelvete for et kanonband dette er! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Han sa death metal, er nok ikke vits å komme med nazi/redneckmetal som Manowar;) Uansett... Sjekk ut Vader!!! Fyttihelvete for et kanonband dette er! Eh, nazi/redneck metal? hvilken verden bor du i da? synes ihvertfall du kan komme med forklaring på utspillet ditt.. Harry kan jeg gå med på, for det er genialt harry. Men nazi? redneck? Dessuten skreiv jeg over at det kanskje ikke var det han var ute etter, men er absolutt verdt et forsøk Endret 8. desember 2004 av norpheus Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Blir litt teit å si en bestmet sjanger når flere typer gjør nytten. Dessuten så er vel kanskje hip hop bedre treningsalternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå