Gå til innhold

På jakt etter death metal treningslåter.

Prizefighter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du skal jogge:

System of a Down - Steal This Album (er egentig ikke death metal, men funker utrolig bra til jogging for meg)

Men det er ikke deathmetal da...

men ellers:

Arch Enemy (thrash/death)

Dimmu Borgir (epic-black)

Tidlig Slipknot (metalcore?)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Bra at folket har kontroll på sjangerene sine da.. :nei:

Cannibal Corpse.

Jeg er ingen fan av death metal selv, men vet i alle fall at de spiller skikkelig death metal. Var på konsert med dem av en eller annen grunn.

Edit: Sa ingen låt da, teite meg. ... 'Hammer smashed face' eller 'I will kill you' eller noe gjør sikkert susen.

En annen låt (ikke death metal) jeg kan anbefale er Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast ;)

Endret av zimen
Lenke til kommentar

Anbefaler Marduk (spesiellt Marduk Panzer Division albumet). Har prøvd å høre på det når eg har trent, og eg synest at det er ganske godt "trenings-musikk"..

Edit: Marduk er vell strengt talt ikkje death metal, men black metal..

Endret av zero_time
Lenke til kommentar

Kanskje ikke helt den typen du er ute etter, men til trening så liker jeg å høre på ManOwaR! Prøv det ;)

Et par sanger: Call to arms, brothers of metal, hail and kill, warriors of the world, army of the immortals, return of the warlord, the gods made heavy metal og hand of doom (er det jeg kommer på i farta...)

Lenke til kommentar
Han sa death metal, er nok ikke vits å komme med nazi/redneckmetal som Manowar;)

Uansett...

Sjekk ut Vader!!! Fyttihelvete for et kanonband dette er! :thumbup:

Eh, nazi/redneck metal? hvilken verden bor du i da? synes ihvertfall du kan komme med forklaring på utspillet ditt.. Harry kan jeg gå med på, for det er genialt harry. Men nazi? redneck?

Dessuten skreiv jeg over at det kanskje ikke var det han var ute etter, men er absolutt verdt et forsøk :yes:

Endret av norpheus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...