vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Heisann folkz Jula nærmer seg med stormskritt. I morgen er det 1. desember allerede, og for at jeg i det hele tatt skal kunne komme i julestemning må det julemusikk til Noen som har noen kule sanger å refferere til? Takker for alle tips Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Wham - Last Christmas! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Wham - Last Christmas! Den har jeg, men trenger mer Wham- last christmas er btw skam bra Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, hører den hver eneste dag i desember. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 KoRn - Jingle Balls. Er en av de julesangene jeg liker best. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Barry White - White Christmas Coca Cola - Christmas Theme Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Chris Rea - Driving Home For Christmas Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ingen flere som har noen stilige julesanger på lager? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hmm... Band Aid - Do They Know It's Christmas Mel&Kim - Rocking Around The Christmas Tree Bing Crosby - White X-mas Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Damn this forum. Barenaked Ladies sitt nye album Barenaked for the Holidays. Auld Lang Syne er utrolig fin, og Elf's Lament er en ny klassiker. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 AC/DC - Mistress For Christmas Lenke til kommentar
Winters Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 The Ramones - Merry Christmas(i dont wanna fight tonight) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Chris Rea - Driving Home For Christmas Og hvorfor ikke de gamle, gode klassikerne med Sølvguttene? En Stjerne Skinner I Natt, Det Lyser I Stille Grender, Et Barn Er Født I Betlehem med flere. Lenke til kommentar
simeik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Steve vai - Christmas time is here Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hadde en CD her.. Bare engelske klassikere: Rudolf the red nosed reindeer - Dean Martin Winter Wonderland - Lou Rawles Let it snow - Frank Sinatra Whan a child is born - Lutricia McNeal Rockin´ around the Christmas tree - Smokey When we whish upon a star - Dana Dragomir Merry Chrismas all - Brook Benton O Holy Night - The Drifters feat. Bill Pinkey Sleight Ride - Ella Fitgerald Ave Maria - Luciano Pavarotti Last Chrismas - The Quarrymen Have yourself a merry little Chrismas - Frank Sinatra Zat you santa claus - Louis Armstrong I everyday would be like Christmas - Brook Benton Silent Night - Jose Carreras Jingle Bells - Frank Sinatra & The Ken Lane Singers Auld Lang Syne - The Drifters feat. Bill Pinkey White Chrismas - Bing Crosby Disse får deg nok i julestemning! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva heter den cdn Tomat-Ulf? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 For jeg...så mamma kysse nissen jeg.... Wenche Myhre tror jeg navnet hennes var Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Randy Travis - Jingle bell rock Anita Skorgan har en meget vakker og rolig jule-cd. Vet ikke hva den heter... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 AC/DC - Mistress For Christmas Støttes Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hva heter den cdn Tomat-Ulf? The best christmas hits of tomat-ulf eller no´... Brent.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå