*DJB* Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hei alle sammen. Nå driver vi å setter ned en gruppe for å arangere LAN party i Drammens Hallen. Er det noen som vill bli med i crew?. Vi trenger også sponsorer har dere noen forslag? Vi tenker vi skal prøve i hverste fall å få dette til. så håper på så mye hjelp fra dere som overhode mulig. Har dere noen erfraring med detta noen tips send dem inn. #Topic endret litt slik at det er meir tydeleg, samt fjerning av unødvendige tegn, moderator jankee# Endret 19. november 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg vil gjerne være crew! siden jeg er veldig data interesert og bor i drammen! =) Dette høres skikkelig fett ut! Lenke til kommentar
Zero_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg vil gjerne være med i crewet. Har en del erfaring med dhcp server og nettverk. Dessuten har jeg fil server med dc++ hub, eller hva bjørn ole:P Stian Willersrud 99366573 Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg vil gjerne være crew! siden jeg er veldig data interesert og bor i drammen! =) Dette høres skikkelig fett ut! Du er med magubrothers ! Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg vil gjerne være med i crewet. Har en del erfaring med dhcp server og nettverk.Dessuten har jeg fil server med dc++ hub, eller hva bjørn ole:P Stian Willersrud 99366573 Du er med Zero_ bare du får åpna di helvetes f***ings portene Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 dette kan bli helt rått! Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 dette kan bli helt rått! Enig er helt gira jeg nå .. dette må bli realitet .. tenk deg så mye folk i drammen Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 vet! Men hvor mange tror du vil komme? sånn ca... Lenke til kommentar
Dj-ElNinjo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ja.. jeg blir vist med jeg å da... eller?? det trengs vel litt lyd og teknikkere antar jeg.hehe Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 vet! Men hvor mange tror du vil komme? sånn ca... Vet ikke jeg ... Men tror hallen helt fint klarer 2500 stk ... og tror vi skal klare å fylle d opp Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) ja.. jeg blir vist med jeg å da... eller?? det trengs vel litt lyd og teknikkere antar jeg.hehe Du er med ! Endret 14. november 2004 av *DJB* Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kan desverre ikke komme siden jeg bor for langt unna, men jeg håper dere klarer å få dette til, så LYKKE TIL! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 vet! Men hvor mange tror du vil komme? sånn ca... Vet ikke jeg ... Men tror hallen helt fint klarer 2500 stk ... og tror vi skal klare å fylle d opp Det klarer dere ikke, det kan jeg si garantert. Og med tanke på alderen, hvis det er tilfellet det du fortalte forrige gang er det ingen som vil gå med på dette, dvs halleier, utleiere, sponsorer osv.. Gymsal, 50 mann, det er en god start.. Begynn der og utvid etterhvert som årene går... Tar dere sikte for 2500 mann på første arrangement kommer mye til å gå galt, og dere blir vel gjeldsslaver i noen år fremover... Dvs, foreldrene deres kommer vel i såfall til å bli det.. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 <----Han har ett poeng der, med 2500 personer så trengs det mye utstyr og masse penger. Nå vet ikke jeg hva budsjett dere kjører på her da og hvor mange som er med på dette men tenk nøye gjennom før dere går gjennom med noe såpass stort. Selvsagt går det ann å gjennomføre dette men det vil kreve ett ganske så stort crew og som sagt masse penger. Men går dere fremover med dette så igjen, Lykke Til! Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Kan desverre ikke komme siden jeg bor for langt unna, men jeg håper dere klarer å få dette til, så LYKKE TIL! Tusen takk :!: Synd du ikke kan komme Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 vet! Men hvor mange tror du vil komme? sånn ca... Vet ikke jeg ... Men tror hallen helt fint klarer 2500 stk ... og tror vi skal klare å fylle d opp Det klarer dere ikke, det kan jeg si garantert. Og med tanke på alderen, hvis det er tilfellet det du fortalte forrige gang er det ingen som vil gå med på dette, dvs halleier, utleiere, sponsorer osv.. Gymsal, 50 mann, det er en god start.. Begynn der og utvid etterhvert som årene går... Tar dere sikte for 2500 mann på første arrangement kommer mye til å gå galt, og dere blir vel gjeldsslaver i noen år fremover... Dvs, foreldrene deres kommer vel i såfall til å bli det.. Hei Jeg har jobbet som Lyd og Lys teknikker i mange år til tross for alderen (16) og har lagt bak meg mange gode fester og lan partyer. Har vært med å arangert lan partyer flere ganger dvs. 50 / 75 stk . Da dette gikk veldig greit. Dette med alderen har aldri vært noe problem foruten at en over 18 må ha ansvaret for hallen. Dette ordner jeg med at en kolega av meg fikser det. Jeg ser d som ikke usansynelig at dere møte opp på LAN party i Hallen neste høst Også dette med sponsorer ser jeg ikke som noe problem da dette gjelder et så stort arangement. Driver med et X-mas Party nå for ca 800 stk.. dette har vi klart å få inn en hoved sponsor til (30000 kr) Så gjeldsslaver blir vi nok ikke Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 <----Han har ett poeng der, med 2500 personer så trengs det mye utstyr og masse penger. Nå vet ikke jeg hva budsjett dere kjører på her da og hvor mange som er med på dette men tenk nøye gjennom før dere går gjennom med noe såpass stort. Selvsagt går det ann å gjennomføre dette men det vil kreve ett ganske så stort crew og som sagt masse penger. Men går dere fremover med dette så igjen, Lykke Til! Som sagt ble denne gruppen stiftet i dag. Selvsagt kommer vi til å tenke nøye igjennom dette.. vi går ikke på et arangement som vi ser går i minus. Vi regner med å få opp et løst budsjett ganske fort bare for å se om detter er sansynelig å gjenomføre. Klart vi trenger et stort crew. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ingen tenkeligee og seriøse sponsorer vil sponse et LAN satt opp av sekstenåringer av den størrelsen. For det første - hva får dere til å tro at dere i det heletatt har kompetanse nok til å gi stabil strøm og internett til 2500 stykker? Og for det andre - hvor har dere tenkt å få pengene til alt dette utstyret og leie fra? (Les: det jeg sa om sponsorer) Lenke til kommentar
*DJB* Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ingen tenkeligee og seriøse sponsorer vil sponse et LAN satt opp av sekstenåringer av den størrelsen. For det første - hva får dere til å tro at dere i det heletatt har kompetanse nok til å gi stabil strøm og internett til 2500 stykker? Og for det andre - hvor har dere tenkt å få pengene til alt dette utstyret og leie fra? (Les: det jeg sa om sponsorer) Som sagt. Sponsorer er sjeldent noe problem selv for 16 åringer da di ikke bryr seg om det men profilering av firmaet sitt via plakater ell lignende. Som sagt har et party oppe å gå nå d var ikke noe problem å skaffe sponsorer til dette. I forhold til penger så må vi jo gå ut i fra plass reservering på nettet. eller lignende. Det er jo det alle andre lan grupper gjør. Prøv å være litt positive till dette. Det er i værste fall noen som prøver å gjøre noe for ungdommen her. Skjønner vi via budsjetter osv at det er teknisk umulig å arangere dette så gjør vi jo selvsagt ikke det ! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det er klart at sponsorer hiver ut et par paller brus til det lokale LANet på 100 stykker, men når det er snakk om å sponse et arrangement på 2500 personer, er det også mye penger å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå