AndersT2 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jobber på ett bygg om dagen, og fant ut at ei dame som jobber det har NINJA som fornavnt. Har aldri hørt det navnet på noen før. Sjekket telefonkatalogen på gulesider.no, og de har oppført hele 47 stykker med det navnet? Flere rare navn? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Det kan være personer med spansk avstamning, for i spansktalende land er det ikke uvanlig å kalle jenter for Niña, som uttales ninja. Edit: Dette var visst feil, bla videre for ny og spennende teori. Endret 7. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
bernini Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det kan være personer med spansk avstamning, for i spansktalende land er det ikke uvanlig å kalle jenter for Niña, som uttales ninja. Det er akkurat like vanlig å kalle ungen sin Niña i spansktalende land som det er å kalle ungen sin Jente i Norge, siden niña betyr jente. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Onkelen min heter Alf Karstein, mens en bekjent av meg heter Noah Kristoffer. Hah, kom på noen som pappa kjenner i Vadsø: Reidar Ristimella Vår Sommer Kurt Oksehode Endret 7. november 2004 av Purify Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Håkei, da er jeg feilinformert... Man lærer så lenge man lever. Ny teori: Verden går til Helvete uansett, og det er ikke noe håp for menneskeheten. Det var jo en kar som var på nyhetene som het Gandalf... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 i japan er det noen som har kalt ungen sin for At skrives @ Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 "Gandalf" var navnet på en dverg i Norrøn mytologi, iirc. "Karstein" er et godt, gammelt norsk navn. Noah ser jeg heller ikke så fryktelig mye galt i, så jeg trekker den konklusjon at det er kombinasjonene som er spesielle her. Men her skal dere få en rekordsetter: Hårek Valentin. Stakkars gutt... Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg skal kalle ungen min Gixxer, eventuelt Suzuki Lenke til kommentar
lugah Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 i japan er det noen som har kalt ungen sin for At skrives @ Det er feil, det ble ikke noe av siden japanske myndigheter ikke godtok det siden @ ikke var oversatt til Japan. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) biblotekaren på skole min heter jo da : Bror Von Krog om det ikke er merklig så vet ikke jeg Endret 7. november 2004 av the animal Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 En kinesisk/koreansk/huskerikkehelt utvekslingsstudent i klassen min heter faktisk Ping Pong. Nei, det er ikke en spøk Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg kjente ei jente som het Ninja. Hvit som snø, og var fra Solbergelva Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 biblotekaren på skole min heter jo da : Bror Von Krog om det ikke er merklig så vet ikke jeg Bror er da et helt alminnelig navn i Sverige. Greit at kombinasjonen blir litt spec, men isolert sett er det ikke noe merkelig med det. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 En jeg vet om heter Bror Siggleif.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hadde det ikke vært for mi mor så hadde jeg hett Conan. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg synes Jarleif er et morsomt navn.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 i japan er det noen som har kalt ungen sin for At skrives @ Det er feil, det ble ikke noe av siden japanske myndigheter ikke godtok det siden @ ikke var oversatt til Japan. Dere er feilinformerte, dette skjedde i Kina, ikke Japan. Men det er korrekt at _kinesiske_ myndigheter ikke godtok @ siden det ikke var oversatt til Kinesisk.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Pent! Min førstefødte skal hete Løffe Vedgreip, uavhengig kjønn. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Ali Fardin Terje Alfred Fardin Aamodt Alv Reinert Homo Ester Vigdis Homo Lol Mohammed Gerd Balle Maga Boss Mamma Asekeli Hehehe :!: Endret 7. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå