Gå til innhold

Mulighet for å flytte egne feilposter?

Anbefalte innlegg

Jeg synes at brukere burde ha mulighet får å kunne flytte sine egne feilposter!

Dersom man finner ut at man har feilpostet selv, kan man bare flytte det.

Dersom en moderator merker det kan han bare si: må flyttes til xxxxx, ellers stenging!

Jeg kan bare se fordeler med dette!:

-Ferre stengte poster

-Mindre jobb for moderatorer

-Mulighet for å rette opp egne feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes det er greit at vi ikke har slike rettigheter jeg..

poster du feil og den stenges, så lærer du dette til neste gang. og dobbeltsjekker.

ser fare for anarki ved at alle brukere tildeles "moderator tilgang" til formuet, nei dette bør vurderes i hvert enkelt tilfelle om man skal få slike rettigheter.

Lenke til kommentar

Jeg har *bombe* tatt opp noe lignende før. Det er jeg ganske sikker på. Pointet er i hvertfall at hvis man skal flytte egne tråder kan man også slette egne poster. Kan man slette sine egne poster kan trådstarter slette første post i tråden: og hele tråden slettes. Da sletter trådstarter også andre sine poster: og det vil ikke forumet tillate. Derfor er dette en ganske håpløst forslag :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 08/11/2004 : 18:12)
Brukerene her har allerede sagt grunnen til hvorfor det er slik, jeg har notert meg at dette har blitt fikset i 2.0 så da vil nok muligheten komme tilbake atter en gang. :)

Dette spørsmålet er vel stilt ca like mange ganger som du har sagt at "Dette kommer i neste utgave, 2.0", men når oppdaterer vi egentlig til 2.0? :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...