Maynard James Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) hei, jeg og en kompis skal besøke to jenter, så skal vi vist leie en skrekkfilm og se, så lurer jeg på hvilken film vi må leie? den må være skikkelig skummel, så jentene blir redde, altså, vil at vi også skal bli skremt, hvilken skrekkfilm anbefales? Shade Endret 1. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hei, jeg og en kompis skal besøke to jenter, så skal vi vist leie en skrekkfilm og se, så lurer jeg på hvilken film vi må leie? den må være skikkelig skummel, så jentene blir redde, altså, vil at vi også skal bli skremt, hvilken skrekkfilm anbefales? Shade The Ring er vistnok veldig skummel, ellers er the blairwitch project å anbefale, for all del ikke lei Campire stories, det er en super dårlig "skrekk" film som ikke er skumme i det hele tatt, tvert imot. MountainRivera som selv sjelden ser på skrekkfilmer! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Dumt ikke "the grudge" er ute da men "the ring" kanskje?(hvis dere er ganskje lettskremte) EDIT: slått akkurat av han over med "The ring" :!: Endret 1. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 "Hevnen ifra Darkness Falls" Dette er det ingen som skal si imot på. Detta vil være den perfekte filmen! Ta hevn over meg hvis det ikke funker Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Gå for Blair Witch Project, Steinar. Eventuellt The Shining. Det er jo en klassiker. Endret 1. november 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 "Hevnen ifra Darkness Falls" Dette er det ingen som skal si imot på. Detta vil være den perfekte filmen! Ta hevn over meg hvis det ikke funker Jeg syntes The ring var skummlere.... but ey, thats just me? right? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Mørkt lys, høy lyd, stor TV, ingen prating under filmen + The Ring = Suksess Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 har sett the ring før, den er jo ikke skummel, du skvetter noen ganger, men thats it, blair witch project er en bra kandidat ja Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 blair witch project er en bra kandidat ja Jepp, creepy. Min erfaring er at de fleste blir skremt av den.. Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 "The shining" "Pet semetery" "poltergeist" Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 flere forslag ? =) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bad Taste Evil Dead Scary Movie 1,2,3 ++++ ------- "The Ring" som det er blit sagt før! "The Grudge" som ikke er kommet ut enda Men, anbefaler "Hevnen ifra Darkness Falls" på det sterkeste!!! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) the grude er jo ute, bare du går i riktige butikker The ring er en krappy film, men kanskje den faller i smak allikevel... edit: det er snakk om den ju on, the grunde? Endret 1. november 2004 av andesam Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Bad TasteEvil Dead Scary Movie 1,2,3 ++++ ------- "The Ring" som det er blit sagt før! "The Grudge" som ikke er kommet ut enda Men, anbefaler "Hevnen ifra Darkness Falls" på det sterkeste!!! scary movie er ikke akkurat skummel de er jo bare morsomme :!: Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 People under the stairs er en litt skumel film. Eller så har vi Pet sematary 1 som er nevt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Alien The Thing Audition! Blir ikke skummelt før mot slutten, men den slutten kommer til å skremme vettet av dere... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Anbefaler Stephen Kings It, varer i tre timer, men den er egentlig verdt det. Alien er ikke noe skrekkfilm, er bare morsom den Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 The Ring har jeg brukt til det samme selv ... med hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå