razer Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ja, vil høre noen meninger, tips og triks til mitt lille prosjekt. Hoveddelen er nå ferdig, men lurer på om noen har noen gode tips til meg... Mottas med takk Sånn såg den ut når jeg fikk den. (Kjøpt på qxl) Pimp my ride! (Jeg syns iallfall den ble litt pimp) Skjært, kuttet, pusset og sparklet inn en sunbeam rheobus + en 40x4Blå LCD Liker bare den korken så godt Systemet, ProCore radiator, Whitewater Cpu-blokk, DD NB & GPU blokker, Hydor pumpe. Abit Nf7, Xp2500, 280gb WD-disker (tilsammen) i Zalman drevrammer. Er foreløpigt bare en LED som lyser opp alt, og ja, den er kraftig Er kun 3stk vifter som går på laveste hastighet = stillhet. Har enda ikke fått surret meg til å lage start- og resetknapper, så det skal jeg gjøre aller først. Skal også kjøpe en lik LED til. Noen som har noen tips? Tas imot med takk Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 meget bra razer! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 tja.. dette var veldig pimp my ride likte faktisk det du gjorde med fronten, men har et lite spm. vil det ikke komme masse støv og ulumskheter inn der hvor du har den fine vinkorken din? og ps... for å fulføre den med blått inni, dekk de gule og røde ledningene helt i fronten. da har du den så bra som den får blitt Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 du kunne prøvd å tette åpningen under viftestyringen der hvor grillen slutter. ble dårlig forklart, men håper du forstår ellers er jeg imponert over hvordan du fikset den viftestyringen. veldig bra... Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sinnsykt mange som har akkurat det kabbinettet! Hvorfor? Har det selv da men.... Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Pious-Jin: Den åpningen bak der vinkorken er er bare midlertidig, skal få laget et litt bedre tappe/fylle system med tiden, blir vel noe salgs grill der bak også Skal også ryddest inn kabinettet og fjerne alle grønne, røde og gule leds, få lagt opp alle kablene skikkelig osv. Men det blir altså med tiden Noldus: Skjønner hva du mener, merker det ikke at det er en glipe der til vanlig, men tar jo kun 2 min å bøye og klippe til en plate & ha der... Takker for tipsene Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Fett Men det lcd displayet er 20x4. Ikke 40x4 Etter bildene å dømme. Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 20x4 mente jeg ja Hovedkortet mitt har dessverre et problem med det, så jeg får uansett ikke brukt det enda... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hehe, vet det bare er småpirk, men har selv et chieftec jeg har holdt på med i lengre tid. det jeg har lært er at en aldri blir helt fornøyd, det er alltid et eller annet en kan gjøre. hva slags plate/grill er det du har brukt? Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Jepp, enda mye igjen. Var hos en blikkenslager og fikk øye på en rull med Alu-grillen, måtte bare ha den 2 og 2 rekker med hull, that's it... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Hvor mye kostet den grillen, og var det på en spesiell kjede/sted du kjøpte den? EDIT: kom på noe Endret 21. oktober 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Mener jeg har sett samme type grill innpå mobilsentrum (.com?). Kommer større bilde av grillen her nå snart.. Den kostet meg ingenting, det var noe søl på den så jeg fikk 3-4m (x90cm) gratis edit: bilde: Stort bilde Endret 21. oktober 2004 av razer Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sinsykt fet! Hvordan festet du den "nettingen" forran? så vledig bra ut! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Sinsykt fet! Hvordan festet du den "nettingen" forran? så vledig bra ut! utifra det jeg ser så er den limt fast Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Den øverste på "døren" er limt fast med silikon, samme med den på topplokket. Den nedeerste kuttet jeg til så den akkurat passet mellom, og der sitter den ganske godt, enda iallefall Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Visst det er noen som gidder å se, så ligger det noe mer info om byggingen på hjemmesiden min i signaturen... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Ja jeg vet denne tråden er et år gamel, og brukeren var sist pålogget i dag en gang. Så gaske bra ut denne Hvilket lcd display er det? Edit: hva har du festet nettingen med da? Endret 18. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Er du virkelig nøtt til å bumpe alle fuckings gamle tråder? Spam Det er et helt normalt display. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Er du virkelig nøtt til å bumpe alle fuckings gamle tråder? Spam Det er et helt normalt display. 5311137[/snapback] Tja, siden brukeren er aktiv så burde jo ikke det være noe problem. Det som var mest interessant var vel hvordan han festet netingen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå