Gå til innhold

Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

111 stemmer

1. 1. Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

• 24, Sesong 4
      20
    • C.S.I, New York
      2
    • Lost
      32
    • Alle elsker Raymond
      2
    • Frasier
      1
    • The O.C
      7
    • Stargate SG1
      7
    • That 70’s Show
      7
    • M*A*S*H
      0
    • Mythbusters
      7
    • Simpsons
      8
    • Futurama
      5
    • Naruto
      4
    • Family Guy
      5
    • South Park
      2

Anbefalte innlegg

Som du sikkert har skjønt så kan du nevne den siste serien som du fulgte med på eller ser på og gjerne en liten kommentar hadde heller ikke gjort noe;)

Diskusjon om de forskjellige seriene som dukker opp er gjerne ønskelig :thumbup: slik at det ikke blir en typisk hw-tråd :no:

Siste serie jeg fulgte med på var vel 24 tenker jeg.. har sett alle i 1, 2, 3 sessong.

den handler om en agent som heter jack bauer som skal prøve og redde verden :w00t:

sessong 4 er ventet men der er ikke alle rollefigurene som har vert med i de siste med.. :(

Kan jo nevne at jeg ser på Smallville for tiden!

Nytt:

Hva var den siste serien du fulgte med på?? eller Siste serien du så? :thumbup:

7/02/05. Legg ved en kort anbefalling eller en liten tekst om hva den handler om.

Nå tar vi også for oss gamle serier:

Hva er den beste gamle serien du har sett?

jeg vil påstå at de tøffeste er:

- Airwolf det helikoptret som aldri blir slått

- Knight rider - bilen som aldri blir slått

- A-team - råeste serien jeg noen gang har sett

Har du?

Har du tips om nye serier som kommer, eller har lyst til og poste din mening om en serie så post i vei, alt med serier er ønskelig her inne.

Når du tipser om mkommende serier legg ved info og hva den skal handle om.. Har den begynt i USA? skal den begyne i norge?

Edit: Da har vi fått til en Poll, stem klokt

Edit2: Ja da har vi fått opp den nye POLLEN her, men JEG vil informere om at Forslag til serier som skal tas med Skal ha smatykke av minst 3 andre og OM hva som skal legges til i Alternativene skal tas med meg på PM først (Det gjelder også de som støtter forslaget) :thumbup:

OG før DU poster, LES Post 1.

Dette er et innlegg som ikke ønskes komentarer på

Omy

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siste serien jeg fulgte med på er og fortsatt er Smallville, den synes jeg knall :)

Også 24, men det er en stund siden jeg såg siste episode av den da...24 skuffer aldri, gleder meg stort til sesong 4, håper de får til det like bra nå å, med nye folk og nye muligheter ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...