superdigg Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Fysikken i CS:S gir jo uante muligheter til å skape en del morsomme bilder og da spesielt av lik i diverse situasjoner. Ta screenshots og legg de ut! Dette ble litt mørkere enn jeg hadde håpet men men:Fra Piranesi Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 åssen taru screenshot ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ' date='12/10/2004 : 02:45'] åssen taru screenshot ? F5 @ default er det vel? hos meg er det d Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Genialt! Verdt å kjøpe HL2 bare for Source eller? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Genialt! Verdt å kjøpe HL2 bare for Source eller? Ehhh... Source er jo grafikkmotoren til hl2, cs:s,dod:s osv. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Genialt! Verdt å kjøpe HL2 bare for Source eller? Ehhh... Source er jo grafikkmotoren til hl2, cs:s,dod:s osv. Er det verdt å kjøpe HL2 for 400kr hvis jeg bare skal spille Source? Jeg vil kjøpe det, slik at jeg får CD. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Genialt! Verdt å kjøpe HL2 bare for Source eller? Ehhh... Source er jo grafikkmotoren til hl2, cs:s,dod:s osv. Er det verdt å kjøpe HL2 for 400kr hvis jeg bare skal spille Source? Jeg vil kjøpe det, slik at jeg får CD. ??? Blir fortsatt feil, du kan ikke spille source, det er ikke et spill, det er en grafikkmotor. Uansett, jeg kjøpte det over steam på klokka 20:01 den dagen det kom, og lastet det ned med 100mbits linje ^^. Elsker det spillet, blir litt aveksling fra cs. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 JAMMEN HUE DA! Når jeg sier Source så mener jeg CS:Source da, det er jo AKKURAT det vi prater om i denne tråden! *Gi opp* Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 JAMMEN HUE DA! Når jeg sier Source så mener jeg CS:Source da, det er jo AKKURAT det vi prater om i denne tråden! *Gi opp* Kjøp det du Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 JAMMEN HUE DA! Når jeg sier Source så mener jeg CS:Source da, det er jo AKKURAT det vi prater om i denne tråden! *Gi opp* Og når jeg sier Source mener jeg Day of Defeat: Source Hvis alle skal ha sine egne definisjoner på ting blir det vanskelig å prate sammen til slutt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 1 bilde på 14 poster...ts ts..ta diskusjonen ein annan stad. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 JAMMEN HUE DA! Når jeg sier Source så mener jeg CS:Source da, det er jo AKKURAT det vi prater om i denne tråden! *Gi opp* Og når jeg sier Source mener jeg Day of Defeat: Source Hvis alle skal ha sine egne definisjoner på ting blir det vanskelig å prate sammen til slutt. OT: Du, dette er et emne som omhandler CS:Source, bør man ikke kunne forstå at jeg mener CSS da? BTw nice bilde newt Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) JAMMEN HUE DA! Når jeg sier Source så mener jeg CS:Source da, det er jo AKKURAT det vi prater om i denne tråden! *Gi opp* Og når jeg sier Source mener jeg Day of Defeat: Source Hvis alle skal ha sine egne definisjoner på ting blir det vanskelig å prate sammen til slutt. OT: Du, dette er et emne som omhandler CS:Source, bør man ikke kunne forstå at jeg mener CSS da? BTw nice bilde newt Du skjønner at det ikke er så lett og forstå om du mener CS:S eller noen av de andre spillene som drives av Source motoren eller at du mener Source motoren selv. Derfor bør du kalle det CSS/CS:S (som er kortere og skrive en ''source'') eller CS: Source. Artige bilder Endret 12. oktober 2004 av TDK Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 JAMMEN HUE DA! Når jeg sier Source så mener jeg CS:Source da, det er jo AKKURAT det vi prater om i denne tråden! *Gi opp* Det blir som å si gull istedet for potetgull.. Ergo: Helt feil! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jammen... ØH! EH! IH! OH! EH! Okda jeg har feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå