_tHokA_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har prøvd nå å søkt her på forumet i 1time ca etter lignende men finner det ikke. Om det finnes så kan dere gi meg en link og stenge denne "saken" Har lyst til å se hvordan det ser ut inni kabinettene deres. Kanskje få tips om hvordan jeg skal prøve å få fikset i kablene og lignende. (Kom helst med bilde®) Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 sorry jeg hakke no bilder til deg nå, men det er bare å være kreativ å få rydda unna de ledningene så godt som mulig.... mulig jeg får legt inn bildet senere Lenke til kommentar
Phera Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 mitt er ganske ryddig, presser kabler og dritt der de ikke synes, med litt lys er alt fint Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har et gammelt Aopen kabiss og det er ganske så rotete inni, men snart snart kommer det nok et nytt. Er jo snart jul Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hakke bilder ennå, men det ene kæbbiset er tomt og det andre ser "litt" rotete ut.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) min pc innvendig har riktignok gjort noen små forandringer siden det bildet ble tatt. bl.a hevet inn en ny hd. Særlig ryddig er det ikke, men jeg har ikke døren på, så airflow er ikke et problem... tenkte å rydde inni der snart.. sammen med den årlige støvsugingen.. Endret 11. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 AeroCool "#%#¤% crappy bilde, men hadde bare webcam tilgjengelig, 2 vifter i front, 2 bak og en 12x120 som kjøler 9800XT Ultimate edition kortet mitt ganske bra gjennomtrekk, selv om jeg omtrent alltid har kabinettet som åpen løsning Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Her! Endret 11. oktober 2004 av highlander- Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Null problem å få rydda i kabinettet sitt. Først kobler du ut alle ledningene fra PSU, og får de litt unna. Legg bort IDE-kablene og andre kabler så godt som du kan. Deretter stikker du på Jernia eller Byggmaker e.l og kjøper deg strips (20stk for 11,- eller noe i den dur). Kablene du ikke bruker stripser du sammen helt øverst i kabinettet. De du bruker stripser du fast nedover mot harddisker og CD-rom osv. De kabel-endene som blir igjen gjemmer du så godt som du kan, kanskje bruke strips for å holde de på plass. 10min med strips = ryddig! På bildet er det rot helt i bunn og helt i toppen av kabinettet, men der trengs det heller ikke så mye luftflyt. Ledningsrotet er ikke synlig med sidedøren på (vindu). Får dog snart PSU med sleevede kabler Ledningene er stripset og gjemt under hd og over cd-rom. Funker fint? EDIT: La til bilde, men hadde bare mobilkamera for hånden Endret 11. oktober 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
naztradam Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Min ser helt fucked up ut innvendig.. har ikkje fått rydda enda :s er så masse ledninger fra vifter og katoder og viftestyring :s er ein _stor_ klump med ledning rett over ram men må vell snart rydde litt tenker eg Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 På biltema kan man kjøpe over 1000stk strips for 89kr eller noe. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bilde med blits. Uten blits: Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Baksiden av kabinettet, om det var av interesse. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Emnet har jo vært oppe før, men jeg kan heller ikke finne det, sånn i farten. Så da slenger jeg likegodt inn mitt bidrag her. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Min pc invendig: SÅnn gjemmer jeg mange av kablene: Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Veldig bra. Burde skiftet til sånne sleves jeg også. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bidraget mitt. Gjenstår riktignok litt arbeid ennå, men.... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Sitter litt misunnelig her, noen av de kabinettene som er blitt postet er veldig ryddig og pene. Mitt er et eneste stort kabelrot. Masse floker og drit. Kan poste bilde imorgen. Orker ikke hente digital kameraet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg