ehs5 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Denne tråden ble stengt 9. Januar 2009. Dette fordi denne tråden fikk en oppfølger. Klikk her for å gå til "Hiphop 2.0"-tråden. -- Her diskuterer vi alt rundt hip hop. Hip hop-artister, sanger, og hele livsstilen osv. Det fungerer også til en viss grad som en snakketråd for oss som liker hip hop. Ulovlig nedlasting fra internett skal det ikke snakkes om her. Slike poster skal vi IKKE ha her: Jeg HATER rap! Det er lame! *Whine, whine, whine, whine osv.* Dette er nå en tråd hvor vi bare skal diskutere det nevnte ovenfor, ingenting annet. Ikke hvor mye man hater hip hop og hvorfor metal "er så mye bedre" osv. Dette er på grunn av at jeg og flere andre her er dritlei folk som "terroriserer" denne tråden. ehs5 Endret 9. januar 2009 av TSP Redigerte inn lenke til ny tråd Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) G-g-g-g-g-g-G-UNIT! Endret 9. oktober 2004 av LilleG Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Slenger meg på her, ja. Alt for mange metallhoder her. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) rap utgår Kan du utdype det? Hva er det du ikke liker ved det? Hva liker du? Men btw, jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få svar så fort! Endret 9. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hørte mye på rap før.... vet ikke hvorfor jeg slutta Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) RAGE - Human Metal Made of blood and steel A machine but I can feel Activated by the sound Of the music that's around A raging metal pound I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal and I am made to give you back what you have lost I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal den er så pen EDIT: www.rage-on.de Endret 9. oktober 2004 av notalive Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) useriøs å useriøs fru blom, kanskje :-S jeg liker den uansett.. før likte jeg ikke noe metal eller slikt, nå er det det eneste jeg hører på... Death is on its way Human metal Soundchaser Wake the nightmares EDIT: Flesh and blood EDIT2: jeg mener at metal ruler , men som sagt smaken er som baken Endret 9. oktober 2004 av notalive Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hører på rap, men hører også på Rock og sånt.. Liker G-Unit, og litt variert Rap egentlig. Digger fine beats med litt 'undergrund gangsta rap' Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Noen som mener noe annet? Jeg. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Noen som mener noe annet? Jeg. tror han ville vite hva du mener Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Noen som mener noe annet? Jeg. tror han ville vite hva du mener Akkurat. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg har egentli aldri likt rap, liker en god melodi(er det det jeg mener?) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg hører på diverse rap med mening. Men klarer ikke tekster hvor bling-bling-faktoren står i høysetet. Gatas Parlament er egentlig flott. Ellers hører jeg på stort sett alt fra rock til metall. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg hører på diverse rap med mening. Men klarer ikke tekster hvor bling-bling-faktoren står i høysetet. Gatas Parlament er egentlig flott. Ellers hører jeg på stort sett alt fra rock til metall. hva mener du med bling-bling-faktoren? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Ja, hvis teksten stort sett går i å skryte på seg damer, penger, biler, respekt, våpen, samt å fornærme/slenge dritt om andre rappere (uten et reelt grunnlag). EDIT: Penger og respekt kommer framfor musikk og mer gjennomtenkte budskap. Endret 9. oktober 2004 av sluffy Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hater rap du kan vel ikke si litt om hvorfor? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 tror han ville vite hva du mener Men han spurte ikke direkte om det. Rap er et gudsforlatt hjørne av musikken, med trasige personer som skal skryte om at de kjøpte den herlige berta og bønna henne for $5000, som bare er en fjert i kosmos for de. IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg