Snorre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 http://www.blizzard.com/images/press/zboard.jpg Det skal selges egne wow keyboards i begrenset utvalg. Dette er litt sykt, men virker jo litt digg. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 http://www.blizzard.com/images/press/zboard.jpg Det skal selges egne wow keyboards i begrenset utvalg. Dette er litt sykt, men virker jo litt digg. Alt de gjør for å tjene penger Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 I want one! Så lenge en annen kjøper til meg Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 har bare en ting å si: lol Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kult nok.. Lager SOE ett sånt til EQ2 så kjøper jeg det jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hadde vært digg å ha hatt den, hadde det bare vært norsk tastatur! Lenke til kommentar
bte Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er altså ikke world of warcraft som lager dem, Zboard lager dem.. De har laget mange slike til mange spill.. sjekk zboard.com, for eksemepel Everquest 1 + masse annet.. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kult nok.. Lager SOE ett sånt til EQ2 så kjøper jeg det jeg zBoard lager et til EQ2 også, bare se hjemmesida dems. www.zboard.com Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 har sett lignende MOH tastatur før.. utrolig kult da Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 :!: Det der kvalifiserer til noe av det styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hahhahaha, fyfa.. så sinnsykt kult. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Designe er ikke alt da. Lure på om det er behagelig å skrive på Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men tenk så praktisk når du spiller WoW.. Med all hotkeys osv Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ...og så upraktisk når du skal skrive æ, ø og å med din norske guild Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ...og så upraktisk når du skal skrive æ, ø og å med din norske guild Det er det jeg tenkte på å! Tror dere det er en sjanse for at det kommer ut et lignende keyboard som er norsk? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Linken funka ikke hos meg.. Er siden nede? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Linken funka ikke hos meg.. Er siden nede? Jeg får ihvertfall sett på den. (Hvis du tenker på http://www.blizzard.com/images/press/zboard.jpg ) Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ...og så upraktisk når du skal skrive æ, ø og å med din norske guild Det er det jeg tenkte på å! Tror dere det er en sjanse for at det kommer ut et lignende keyboard som er norsk? haha, neppe.. Og uansett, jeg ser ikke helt problemet her. Æ=ae, Ø=Q, Å=aa. Nada problemas Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 haha, neppe.. Og uansett, jeg ser ikke helt problemet her. Æ=ae, Ø=Q, Å=aa. Nada problemas Ø = oe my friend Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hadde eg ikke hatt en fin svart og 1000 ganger kulere tastatur fra Logitech så kanskje hadde jeg vurdert den, men ellers er det ganske ubrukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå