anon12234 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hva er en powerball? Powerball is a finely engineered and precision crafted gyro consisting of a rapidly spinning rotor enclosed in a solid [hand held] outer sphere. Ettersom denne tråden gikk noe lengre enn hva jeg trodde den ville gjøre har jeg bestemt meg for å oppdatere førstepost litt. Dere kan lese mere her: - www.powerballs.com Powerball kan kjøpes ved vitensenteret i trondheim eller på diverse andre butikker og nettsjapper. Min personlige rekord: 11792 Endret 27. april 2008 av Henrik2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hm, nei, men husker vi sikla over slike på iwantoneofthose.com på videregående.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ja, jeg har testa powerball... funker fett. Husker at vi holdt på med en sånn på lan for ca. 2-3 år siden, fikk god fart på den og så tok vi den inntil bar hud på uvitende, svei noe JÆVLIG og man fikk røde runde brannsår som varte i ukevis.. anbefales! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvordan "stopper" man dem? Bare ved å slippe dem, eller? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ??? hva er det som snurrer? er det noe inni ballen som snurrer eller er det selve ballen? og hvorfor er det så god trening? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Man fikk kjøpt sånne på TG04! Kanskje de sleger sånne neste år også! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 det så fett ut .. kanskje jeg kjøper det på TG 05 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg skjønte egentlig ingenting Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hva i all verden? Noen som har noe form for video? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har prøvd en, men jeg fikk det ikke til. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Det var vist kjøpevideoer det ja... Endret 2. oktober 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du holder ballen i hånda, så skrur du den på. Så rister den noe JÆVLI, tilsvarende et visst antall kg f.x.. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ein kompis har en sånn, og det er ganske kjedelige ballar. (Kansje for eg ikkje fekk det til ) Men uansett, du får kjøpt det på sports butikker. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 kjøpte toppmodellen for 2 år siden. funker fett. btw: den skal klare 18000 rpm, fra ren menneskekraft. har kun klart 11k hittil... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har prøvd men klarte det ikke i det heltatt Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det kommer en ny modell i metall om litt. Den skal klare opptil 18krpm (dagens modeller klarer 15) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 det er så dritfett, får krampe i hele armen etter en stund + at det er dritartig , GENAILT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå