hhhhhhhh Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg har sett sesong 1 og første episode av sesong 2. Hittil synes jeg at det er bra, men ikke helt supert. Blir det bedre eller dårligere utover?, eller holder den seg på samme kvalitetsnivå? Er det verdt å skaffe seg alle fem sesongene? EDIT: skrivefeil Endret 26. september 2004 av hhhhhhhh Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Med tanke på at den har fått en haug med priser, og har nettopp fått en eller annen spesialpris(husker ikke navn) så vil jeg nok tørre å påstå at serien er kvalitet. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sopranos er etter min mening noe av det beste som er laget for TV. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sopranos er etter min mening noe av det beste som er laget for TV. Ganske enig der Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har liksom aldri helt kommet inn i serien, men det jeg har sett har vært meget bra. En av kompisene mine priser serien opp i skyene, er det virkelig verdt å anskaffe/ kjøpe? Gjerne begrunn hvorfor Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sopranos er kone synes jeg. Har ikke sett så alt for mange episoder men har s1 på dvd og gleder meg til å se resten. Det er noe med at det er mafia og ikke standard action, skyte, sprenge alt i luften og sånt. Det er en mer rolig serie som rett og slett bare er bra laget Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har liksom aldri helt kommet inn i serien, men det jeg har sett har vært meget bra. En av kompisene mine priser serien opp i skyene, er det virkelig verdt å anskaffe/ kjøpe? Gjerne begrunn hvorfor Sett gudfaren eller lest bøkene? Det er samme stil, kanskje ikke helt Gudfaren, men svært godt og autentisk lagd. Har selv ikke sett mer enn noen episoder og liker serien svært godt. Så vel noe av sesong 3/4. (Blant annet episoden hvor Tony dreper Ralph.) Genial serie i min mening. Må virkelig få med meg mer av denne sesongen. Synd at DVD versjonene av serien alltid koster 800,- ++ Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Sopranos er DEN råeste TV-serien som noen gang har blitt laget. Synes personlig at sesong 3 er den beste Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 the sopranos er den beste serien jeg noen gang har sett på tv! skulle ønske det var 20 sesonger Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ja helsiken sopranos er den serien eg har kost meg mest med. En kompis var ikke så begeistret men så så han bare en episode.....vel man kan ikke komme seg inn i historien med bare å se en episode man må liksom se den fra begynnelsen. Alt er bare rått med serien og spesielt dialogen i serien. De sier så mye bra og tar seg tid til det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Mange sier at du kan plukke ut hvilken som helst av episodene til Sopranos, og bli hekta på serien, jeg er helt enig der, og det sier kanskje noe om kvaliteten til serien. BESTE TV SERIE NOENSINNE. Grunnen er at den greier helt perfekt å blande det vi kjenner fra filmer som Gudfaren, Goodfellas og Scarface, med en helt ordinær familie (nesten da), og jeg syntes selv Sopranos er på sitt beste når ting utspiller seg i hjemmet. Selv om sesong 5 til nå har manglet det lille ekstra, så har de igjen greid å skaffe nye karakterer inn i serien, uten at men lurer på hvorfor man ikke har møtt disse før, DET er det ikke mange serier som greier. Har selv sesong 1-4 på DVD på sone 1, god boksene, og har sett sesong 1 og 2 hvertfall 4 ganger, og de andre 2-3 ganger, og mange fler skal det bli. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sopranos er døds bra, koser meg hver gang jeg ser på det Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sopranos er den beste tv-serien ever... Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Mange sier at du kan plukke ut hvilken som helst av episodene til Sopranos, og bli hekta på serien, jeg er helt enig der, og det sier kanskje noe om kvaliteten til serien. BESTE TV SERIE NOENSINNE. Grunnen er at den greier helt perfekt å blande det vi kjenner fra filmer som Gudfaren, Goodfellas og Scarface, med en helt ordinær familie (nesten da), og jeg syntes selv Sopranos er på sitt beste når ting utspiller seg i hjemmet. Selv om sesong 5 til nå har manglet det lille ekstra, så har de igjen greid å skaffe nye karakterer inn i serien, uten at men lurer på hvorfor man ikke har møtt disse før, DET er det ikke mange serier som greier. Har selv sesong 1-4 på DVD på sone 1, god boksene, og har sett sesong 1 og 2 hvertfall 4 ganger, og de andre 2-3 ganger, og mange fler skal det bli. Er enig der,men det sopranos også klarer er å få en dyp og kullsvart humor blandet inn,bare det surrealistiske med at den tøffeste mafiabossen trenger psykolog hjelp fordi noen ender forsvant fra svømmebassenget hans. Joda Sopranos er desidert noe av det aller aller beste noensinne produsert for TV og film. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sopranos er den beste TV-serien jeg noensinne har sett... Har sett alle episodene som er blitt sendt på NRK, men har ingen av DVDene...skal kjøpe alle i dag bestemte jeg meg for nå. Helt fullstendig enig, bare bytte ut "skaffe i dag" med "en dag" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hehe forresten er kommet til episode 5 sesong 5 og eg....har ikke ord. Dette blir bedre og bedre samtidig som eg bli tristere med tanke at det ikke er mange episoden igjen til denne sesongen er ferdig så må vi vente helt til 2006 til den siste sesongen. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 SnowDOG_: Blir den ferdig? Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Sopranos er den beste TV-serien jeg noensinne har sett... Har sett alle episodene som er blitt sendt på NRK, men har ingen av DVDene...skal kjøpe alle i dag bestemte jeg meg for nå. Hva ble prisen? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Når kommer første episode av sesong 6 ut i natt? Endret 12. mars 2006 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå