CMOTDibbler Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Skal si verden har forandret seg! *** Oppdatert med ny, korrekt lenke, ettersom en forumbruker - 4 år etter - startet en identisk tråd. Like greit å bruke det man allerede har av tråder om samme tema :-) -- TST *** Endret 11. april 2008 av TST Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 haha, spilte doom på skolen, fikk ikke lov sykt og perverst!!! roflmaopimp Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 lol! Folk var visst skeptiske til dataspill "før i tiden" også. Husker jeg spilte DOOM, eller kanskje det var DOOM2, på SFO-en som jeg gikk på i Danmark. Det og Wolfenstein 3D var de store spillene å spille. Kan ikke huske at det var noen store oppslag om spillet, men så var jeg ikke så gammel heller da, jeg så ikke akkurat på nyhetene . -Zlatzman Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Verste jeg har sett! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ethel Kjørkleiv Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Kvinesdal Der jeg bor! Joda har lagt merke til at de som gikk på ungdomsskolen i Doom årgangen har tatt sterk skade av det som barn... Vi har nok av folk som springer etter andre med motorsag og øks, og det er ikke tvil om at Doom har skylden! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hehe, akkurat ja. Nei jeg husker fatter'n skapte seg sånn fordi jeg spillte Wolfenstein 3D jeg. Men nå skal det nevnes at jeg som da var 10 år kunne mer om PCen til fatter'n enn det han kunne selv Siden det var DOS på maskina så fatta ikke han hvordan man kom seg inn i det spillet.. Flirer godt av og til når jeg mimrer til slike ting. Ting har forandret seg en del på relativt kort tid ja Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ethel Kjørkleiv Hehe, greit navn det ja... Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 :!: Skulle likt å se hva de mener om Doom3 eller Manhunt.. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Husker dere Commando på Commodore 64, den som ble forbudt i Tyskland, som måtte relanseres som Space Invasion , der motstanderne var byttet ut med roboter.... og "Forbidden Forest", den ble vel t.o.m. forbudt i NOrge? mulig jeg husker feil, var ikke store karen... å Banne spill har en lang tradisjon... manger av spillene hadde vel blitt forbigått i stillhet, dersom dem ikke hadde fått så stor medieomtale. mmmm....... commodore64........ "run Jumpman junior" :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Off topic: ohn Carmack, who came up with the name 'Doom' after watching a movie (The color of money) where Tom Cruise shows up at a pool hall with a custom pool cue in a case. "What do you have in there?" someone asks. "Doom." Cruise replied. Syntes den informasjonen var litt fin å ha da de oversatte titelen i den artikelen Hehe, de er så patetiske. Her roper mange "voksne" i dag at man må kunne skille mellom spill og den virkelige verden, så setter de seg ned, potte sur, i et hjørne og synes lille Doom er sjokkerende? Skulle likt å la dem se Doom 3 i dag ja Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg så ikke noen dato på artikkelen, når ble den skrevet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 94/95 eller deromkring. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 I 1993? Var det ikke da Doom kom? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 En liten blings fra min side der, gitt. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hahahahahahah den artikken tar jeg vare på :!: jeg spilte også doom og wolfenstein som knøtt, det var tider...... synd i dag er jeg en gal øksemorder.......... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Skal si verden har forandret seg! :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå