Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Det virker umulig men endelig er den her... Key generatoren som alle har ventet på Du kan nå spille Counter-Strike på stream uten å kjøpe CD keyen! Fikk den av en cracke-gruppe i London, som har brukt over fire måneder på å lage den. Den fantastiske generatoren kan du laste ned her: [Fjernet av modertor] Endret 8. september 2004 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 1. Linken din funker ikke 2. Ikke warez greier her på forumet! 3. Rapportert. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Argh! Akkurat nå fikk jeg lyst til å si noe stygt til deg, men jeg skal holde det for meg selv.. De som ikke er villige til å betale 100-150 kr for et såppas underholdende spill, burde ikke fått lov å spille det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Posten stenges og brukeren utestenges for en måned for linking og oppfordring til warez som i tillegg ville ha stengt ute folk som hadde kjøpt sin key til CS. Endret 8. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg