834HF42F242 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg går for "Pulp Fiction". Ikke bare inneholder filmen bra musikk, men Tarantino har en evne til å få mindre kjent musikk til å bli populært. Sanger som ellers ikke ville betydd særlig mye, blir hevet betraktlig gjennom settingen film og musikk. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Enig, settingen mellom film og musikk på Pulp Fiction er bra. Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Det kommer egentlig an på hvilken musikktype en er i humør for. Vil man ha heltemusikk, er "The Rock" og "The Man In The Iron Mask" det man er ute etter. Vil man ha litt mystisk, merkelig musikk er soundtracket til "Donnie Darko" bra. Vil man ha en litt annen og spesiell musikk er "Fight Club" sitt soundtrack tingen. Totalt sett tror jeg at "Fight Club"-soundtracket har et lite forsprang på de andre. PS: Når det gjelder tre ord i emnefelt, så er jeg så utrolig lei av folk som syter av at det må være minst tre ord. Av alle de jeg har sett som bare skyter inn ett eller to ord for å fylle ut, hadde det vært fullstendig mulig å skrive det på en litt annen måte og oppnå en fullverdig topic. Denne her kunne for eksempel vært "Hvilken filmmusikk synes du er best?" eller "Hva er din favorittmusikk (film)?". Endret 4. september 2004 av eught Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 musikken i the rock er konge.. ingen over, ingen ved siden! har vurdert å kjøpe albumet faktisk .. er helt nydelig musikk ! Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Synes musikken til "A Clockwork Orange" er bra, skaper en perfekt stemning. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg går for "Pulp Fiction". Ikke bare inneholder filmen bra musikk, men Tarantino har en evne til å få mindre kjent musikk til å bli populært. Sanger som ellers ikke ville betydd særlig mye, blir hevet betraktlig gjennom settingen film og musikk. Helt enig! Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Musikken til "Road To Perdition" & "Requiem for a Dream" er helt fabelakti.. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Desperado Oldboy Kill Bill 1 Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg går for "Pulp Fiction". Ikke bare inneholder filmen bra musikk, men Tarantino har en evne til å få mindre kjent musikk til å bli populært. Sanger som ellers ikke ville betydd særlig mye, blir hevet betraktlig gjennom settingen film og musikk. Elsker bare den filmen Heilt enig med deg. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Musikken til "Road To Perdition" & "Requiem for a Dream" er helt fabelakti.. Second that. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Natural Born Killers Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tarantino(alle) Star Wars(alle) Ringenes Herre(alle) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg sier meg enig i de som har nevnt Pulp Fiction. Liker også musikken i LotR, siden den er så utrolig stemningskapende. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Synes musikken til "A Clockwork Orange" er bra, skaper en perfekt stemning. Er så utrolig enig i akkurat det... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 The Rock har fet musikk LOTR har også virkelig god musikk. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 james bond filmene... mange klassikere der. kill bill filmene lotr filmene har musikk som passer veldig bra. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ennio morricone sin filmmusikk er genial, finner dem mest på sergio leone sine spaghettiwestern filmer, the good, the bad and the ugly, a fistful of dollar blant annet. John Williams som har laga bl.a star wars themen har laga veldig mye bra. Endret 6. september 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg