embark Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ok, for en stund tilbake siden spurde jeg filke filmer som hadde fått folket her på hw til å le. Og nå lurer jeg på hvilke filmer som har skremt dere. Ergo, hva er den skumleste filmen du noen gang har sett? PS: lignende tråder finnes sikkert, men jeg fant ingen da jeg søkte! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hmm... dawn of the dead kanskje(liker ikke slike filmer, den var ikke så skummel, men veldig ekkel) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 -Villmark -The Blair Witch Project -Signs -The Warriors -The Texas Chainsaw Massacre (1974) -Alien Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The Excorcist (original versjonen) og Village of the damned er de skumleste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Pet cemetary, villmark og blair witch Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The Blair Witch Project Fear dot com (11 års aldersgrnese, trodde den skulle være mer komedie enn skrekk jeg ) Syntes Scary Movie 3 var litt skummel når jeg så den på kino ( er lettere lettkremt ) Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 -Ondskapens hotel -Full metal jacket, var 10år da jeg så den. ble skremt av den pga. søskenbarnet mitt lurte meg med at det lå gulinger nede i veien, som skulle ta meg - The Blair witch Projekt -The texas chainsaw massacre Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvor skummel filmen er, eller rettere sagt oppfattes, har veldig mye med settingen rundt deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Villmark. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The Blair Witch Project Villmark Hater egentlig grøssere, så jeg har ikke sett så sinnsykt mange. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Alien-filmene var iallefall creepy. Lenge siden jeg har sett de nå. Den filmen jeg har blitt mest skremt av er Heksene. Den var ufattelig skummel til å være en barnefilm. Så den på kino for mange mange år siden. De lager ikke slike barefilmer lengre. De fleste filmene som jeg synes var skumle, har jeg i ettertid innsett av bare var dritt. Lite som var værre enn å se Stephen King's IT eller Freddy-filmene da du var barn. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Gremlins da jeg var 7 Lenke til kommentar
highlander Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg råder dere til å se Gothika den er den skumleste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 -The Shining -The Blair Witch Project Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) den nye texas-chanisaw massacre. garantert. eneste filmen jeg virkerlig har holdt handa foran øynene på kino. satt nesten helt frammerst også da, så det ble litt for voldsommt. blair witch syntes jeg faktisk bare var tiet. så den hjemme alene om kvelden faktisk. men den virket lissom ikke inn på meg. andre syntes den var DRIIITskummel å sånnt, men jeg fatta lissom ikke det skummle. Endret 3. september 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
monstar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 the ring villmark fear dot com Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 The Shinnig er ikke spesielt hyggelig akkurat.... Synes den er ganske skummel, skvatt ganske mye av den egentlig. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 The Blair Witch Project. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Eigentleg blir eg ikkje så skremt av filmar, men om eg skal sei ein må det ver "Valentine" den var ganske skummel, og drit bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå