Lonely Wolf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Følg denna FAQ'en nøye 1. Gå til START og trykk der, så ser du etter KJØR (Høyre side nede) Trykk på den. Her ska du skrive CMD, så trykk enter. Da får du opp en svart boks. HEr ska du skrive IPCONFIG. Da kommer det masse ord og tall. Men du ska se etter STANDARD GATEWAY. Der står ip'en du er på jakt etter. Skriv den på ADRESSELINJA i EXPLORER (Internettside) 2. Da kommer det opp ei side av routeren din. Her ska du ha ett passord som jeg ikke kan. Forhåpendtlig hvis så trenger du bare trykke LOGIN uten pass. 3. Her ifra så trykker du INITIAL SETUP. Og under SECURITY så står det Special Application Ports. Trykk på den.' Da kom det ei side med masse ruter og stuff, vi tar di to øverste rutene. Skriv 6112 i BEGGE RUTENE ØVESRT. Så trykker du på ENABLED boksen til høyre. Så nede på høyre side står det ENTER, trykk på den. Grattulere. No kan du hoste på B.NET Her er en raskare og mindre detaljert guide START -> KJØR -> Skriv CMD -> skriv IP CONFIG Du ser etter STANDARD GATEWAY Der er det en ip Kopier den til EXPLORER LOGIN -> INITIAL SETUP -> SECURITY -> Special Application Ports -> skriv 6112 i BEGGE øvesrte rutene og trykk på ENABLED etterfulgt av ENTER (Nede til høyre) Edit; Her er det noen bilder som jeg håper dere får bruk for http://tinypic.com/3eqm0 http://tinypic.com/3eqsn http://tinypic.com/3equa http://tinypic.com/3equr http://tinypic.com/3eqvp ----------------------------------------------------------------------------------------------- for og oppdatere guiden litt her er en guide for NETOPIA folk -> http://www.relativt.net/artikler/7.html og portene du skal åpne er TCP: 4000, 6112-6119 UDP: 4000, 6112-6119 + 6112 om du bruker default på gamet Takk til Treat for denne informasjonen ----------------------------------------------------------------------------------------------- Endret 27. august 2004 av Lonely Wolf Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Jeg bare trykker på "create game", velger map, og venter på at spillere skal joine(dette gjelder custom game) "Edit": Glemte å si at det er bra initiativ det her Endret 23. august 2004 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Denna guiden er for di som ikke kan lage games på B.NET fra før. Men hvis du kan lage games. Så er du heldig! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Du vet at routere er forskjellige. Det kan være helt annet å konfigurere en annen router fra den du har. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Du vet at routere er forskjellige. Det kan være helt annet å konfigurere en annen router fra den du har. Nemlig. Mange rutere krever at du bruker telnet til å koble deg til dem, f.eks. Netopia-ruterne fra NextGenTel. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ja, det er poenget mitt atrax bra at du forstod. Men har ikke Nextgentel en egen internet side som viser hvordan man åpner porter på routerne sine? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Vel, det visste jeg ikke. Har lært noe nytt, da Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) <sutremodus> Slå av capslock i topic da </sutremodus> Endret 23. august 2004 av dchwel Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 <sutremodus> Slå av capslock i topic da </sutremodus> Jeg hadde ikke CAPS på. Jeg holdt inne SHIFT Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 <sutremodus> Slå av capslock i topic da </sutremodus> Jeg hadde ikke CAPS på. Jeg holdt inne SHIFT Og hva er grunnen til at du er så vanskelig og pirkete, i stedenfor å heller endre på det som bryter retningslinjene? Emnefeltet er nå endret fra å kun inneholde store bokstaver, til å være et helt normalt emnefelt. Vennligst ta dette til etteretning. Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 <sutremodus> Slå av capslock i topic da </sutremodus> Jeg hadde ikke CAPS på. Jeg holdt inne SHIFT Og hva er grunnen til at du er så vanskelig og pirkete, i stedenfor å heller endre på det som bryter retningslinjene? Emnefeltet er nå endret fra å kun inneholde store bokstaver, til å være et helt normalt emnefelt. Vennligst ta dette til etteretning. Jeg var ikke pirkete . Jeg sa bare ka jeg gjorde. Og grunnen til at jeg hadde store bokstaver var pga at den sku vær mer synlig! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Grattulere. No kan du hoste på B.NET nei Lenke til kommentar
Treat Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Battlenet bruker port TCP: 4000, 6112-6119 UDP: 4000, 6112-6119 du har ikke skrevet annet en porten som man kan velge i network menyen Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Og grunnen til at jeg hadde store bokstaver var pga at den sku vær mer synlig! Det er som regel grunnen til at folk skriker også. Men det er altså en uting. Videre prat om dette tas med meg på PM. Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har Netopia router fra NextGenTel....kan fremdeles ikke hoste på B.Net Hjelp? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 for og oppdatere guiden litt her er en guide for netopia folk -> http://www.relativt.net/artikler/7.html og portene du skal åpne er TCP: 4000, 6112-6119 UDP: 4000, 6112-6119 + 6112 om du bruker default på gamet Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Yes! endelig en guide for Netopia brukere....men så finner jeg ikke aktivering's koden! når jeg har brukernavnet og passordet i hodet, er det mulig på en av nextgentel's hjemmesider å finne ut aktiverings koden da? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Yes! endelig en guide for Netopia brukere....men så finner jeg ikke aktivering's koden! når jeg har brukernavnet og passordet i hodet, er det mulig på en av nextgentel's hjemmesider å finne ut aktiverings koden da? Sorry for dette, men. Skal jeg le eller gråte? Edit: Jeg vet ikke, men det var liksom så dumt. Endret 25. august 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hva med å svare hvis du vet svaret zindre? Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Helt oppe er det no lagt til noen bilder som jeg tror vil hjelpe dere med BELKIN router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå