danilovic Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Regler: Ingen support: Dette er ikke en tråd der du skal spørre om alle mulige dataproblemer som du har, vi har resten av forumet til akkurat det. Ellers gjelder vanlige retningslinjer og nettikette. (Dette er skrevet av en moderator) Daniel Endret 10. februar 2007 av danilovic 1 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Åssen greier kråkeboller å formere seg? De har sex. 1 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 De har sex. Jammen, de piggene gjør det ikke akkurat lettere for kjønnsorganene å slippe til heller da. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg lurer på hvorfor naboen ikke kan slutte festen å gå å legge seg snart... Lenke til kommentar
Malux Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 De har sex. Jammen, de piggene gjør det ikke akkurat lettere for kjønnsorganene å slippe til heller da. Med mindre de har veldig lange kjønnsorgan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Har de ikke sånn fiffig åpning på toppen? Kanskje de har telefonsex. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 sosohal, send sms til det bibliotek greiene, de skal visst svare på en del. Men jeg har ikke URL til siden med nummer osv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Kråkebolle hotline...open 24/7 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg (og HalTan, forsåvidt) lurer på om noen har patent på å kalle produktene Is-TE når det forsåvidt ikke er mye TE i det. Kan alle kalle produktene sine Is-Te? Burde ikke de hete noe annet? F.eks. Meierienes Is-Te elns. Fikk det litt dårlig fram, dog. :/// Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 De har sex. Jammen, de piggene gjør det ikke akkurat lettere for kjønnsorganene å slippe til heller da. Med mindre de har veldig lange kjønnsorgan Min penis er større enn din penis! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Kanskje den ene sender ut noe, så snapper den andre det opp.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg (og HalTan, forsåvidt) lurer på om noen har patent på å kalle produktene Is-TE når det forsåvidt ikke er mye TE i det. Kan alle kalle produktene sine Is-Te? Burde ikke de hete noe annet? F.eks. Meierienes Is-Te elns. Fikk det litt dårlig fram, dog. :/// Jepp. For ikke å snakke om IS, det er da ikke is i is-te. Hverken is, ELLER te. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg (og HalTan, forsåvidt) lurer på om noen har patent på å kalle produktene Is-TE når det forsåvidt ikke er mye TE i det. Kan alle kalle produktene sine Is-Te? Burde ikke de hete noe annet? F.eks. Meierienes Is-Te elns. Fikk det litt dårlig fram, dog. :/// Ingen som har patent på å kalle det is-te... Å jo, i is-te er det te...men dog ikke så mye... Endret 21. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg (og HalTan, forsåvidt) lurer på om noen har patent på å kalle produktene Is-TE når det forsåvidt ikke er mye TE i det. Kan alle kalle produktene sine Is-Te? Burde ikke de hete noe annet? F.eks. Meierienes Is-Te elns. Fikk det litt dårlig fram, dog. :/// Jepp. For ikke å snakke om IS, det er da ikke is i is-te. Hverken is, ELLER te. NEMLIG! Åssen kan så mange ha patent på å kalle produktet for Is-Te? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Blir jo samme opplegg som med "datamus" da. Det er jo verken data eller mus. Endret 21. august 2004 av sosohal Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Det hadde jo ikke vært noe særlig å kalle det Kaldte heller. Det høres jo mere ut som navnet på en gris eller noe sånt. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Og nei, det funker ikke det med speil og nærsynthet. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det Så lurer jeg på hvorfor vi lever Jeg lurer på hva som skjer når vi dør Jeg lurer på hvorfor mennesker er så slemme Jeg lurer på hvorfor 10 år gamle jenter går med trange bukser som omformer ting og tang både bak og foran og hvorfor de har topper som viser magen .. skjønner ikke at de får lov av foreldrene sine Jeg lurer på hvem som hadde sex først av alle ! (ikke kom og si at det var adam og eva, for det fins IKKE noen adam og eva ffs !) Jeg lurer på mye mer sikkert men ikke noe jeg tenker på nå .. *trøtt* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Åssen kan så mange ha patent på å kalle produktet for Is-Te? Fordi "Brunt vann med masse sukker" ikke lyder så godt. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det Så lurer jeg på hvorfor vi lever Jeg lurer på hva som skjer når vi dør Jeg lurer på hvorfor mennesker er så slemme Jeg lurer på hvorfor 10 år gamle jenter går med trange bukser som omformer ting og tang både bak og foran og hvorfor de har topper som viser magen .. skjønner ikke at de får lov av foreldrene sine Jeg lurer på hvem som hadde sex først av alle ! (ikke kom og si at det var adam og eva, for det fins IKKE noen adam og eva ffs !) Jeg lurer på mye mer sikkert men ikke noe jeg tenker på nå .. *trøtt* Krig er, og har alltid vært, "population control" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg