Zlatzman Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har kommet til der du akkurat har funnet PDA'en til William Banks (Administration, brettet). Ved inngangen til neste dør er det en ødelagt "dørknapp", der det står Administrative "et eller annet". Men noen ganger blinker den, og det står HellAwaits 2 Kill-you i steden for. Er interessert i å vite om andre har funnet skjulte beskjeder i spillet. Ikke post dersom du skriver noe som kan ødelegge spillopplevelsen for andre (ingen store spoilere altså). Zlatzman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Så en screenshot en plass der id software-logoen sto tagga på en vegg bak noen tønner. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hehe, ganske kult. Merket ikke den der selv Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det var stilig Dette må eg vise til mine kamerater :-) Lenke til kommentar
Radial Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Nice. Denne er ikke like bra, men jeg så den ikke før jeg lyste på vinduet med lommelykta: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå