dimiles Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Wheeey! Nytt del-forum og greier. Siden jeg er så evig tøff skriver jeg dermed den første posten. Holder selv på med foppal, skateboarding, snowboarding og noe styrketrening. Spilt innebandy i 2 år, men det har jeg slutta på nå.. Spørsmålet er hva dere holder på med av idrett! -dimiles Lenke til kommentar
T.L Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Om vinteren står jeg av og til på snowboard, men i fjor gadd jeg ikke en gang å kjøpe sesongkort, og kommer ikke til å gjøre det i år heller tror jeg.Fotball har jeg slutta med, så jeg er vel egentlig blitt en lat jævel Hender jeg spiller sandvolleyball eller fotball med venner da... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 tae kwon do, slalåm, vannski(en skjelden gang) og fisking... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 trener en del på spydige komentarer. skyter en del med pistol Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Likte den første der, gunfreak19. )) Har du noen bra på lager? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har nettopp begynt med innebandy. Begynner snart med bordtennis, håper jeg. Jeg slutta på taekwondo for ett år siden (gått i to-tre år). Jeg har også drevet med fotball og badminton. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er alt for lat til å gjøre noe som helst. Spilte fotball tidligere da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvis det går for en sport, airsoft. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 airsoft is a way og life, ikke noe så uselt som sport Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Museflytting og tastatur trykking :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Driver med fotball, sykling, snøfjøl, volleyball når jeg har tid og tennis om sommeren. Jeg fluefisker og havfisker og står på slalom når jeg blir lei av brettet. Jeg svømte og turnet også i noen år. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Museflytting og tastatur trykking :!: :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Driver med jogging for å øke kondiss mens det er sommer. Vinter fører til at det blir kaldere, i tilegg til dårligere tereng. Mulig at jeg tar opp litt svømming da Lenke til kommentar
martbo Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Blankvåpen, som er kamp med uskarpe sverd, økser, spyd, pil og bue og andre morsomme ting Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hm..jeg driver litt med fotball, og spiller biljard en del... på vinteren kjører jeg snowboard... ellers så trener jeg bittelitt styrke Lenke til kommentar
moesen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Blankvåpen, som er kamp med uskarpe sverd, økser, spyd, pil og bue og andre morsomme ting Det hørtes rått ut! Noe mer info om det? Hvor man kjøper slike ting osv. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Aktivt: 1. Svømming 2. Fotball Ellers driver jeg ofte med: Basketball Volleyball Sykling Boksing Golf Løping Tennis Triathlon Dykking Kajakk Vannpolo Vindsurfing Badminton Squash Bordtennis For å nevne noen få. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tjaha, Den Neijmjeteen!! Jeg driver litt med: -Fotball ("løkka" og innefotball) -Innebandy(forøvrig en vannvittig kul idrett) -Langrenn (bare om vinteren, hvis noen lurte) -Sitting (ligger ganske godt an i nabolagmesterskapet) -Skriking (ting kan ofte bli litt for mye for en tenåring, da skriker jeg) -Kjeding (jamnfør KLM-sketsj) Og jeg kommer selvfølgelig ikke utenom den... .....store.... DONALD-LESINGA!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå