Gå til innhold

Viva La Bam||What the f*** will he do next


Anbefalte innlegg

Hey! Noen her som ser på viva la bam. Et program jeg her helt vill etter. Hver gang det kommer en ny episode laster jeg den ned så fort som muligt. Viva la bam kommer i første rekke når det gjelder jackass og wild boyz og Don Vito vinner publikum med en gang man ser han.

Til nå så har don´t feed phil day vært best men det kommer snart en episode som kommer til å rocke noe vilt.

 

Noen andre der ute som synes viva la bam er bra. kom her og fortell hva du synes er tøft eller dårligt med det.

 

 

 

 

Bam(med skateboear) 68-10362.jpg

 

VIVA LA BAM :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CKY er dårlige og uoriginale stuntvideoer samt rævva sketcher -> Jackass er dårlig spinoff av CKY -> Viva La Bam er dårlig spinoff av Jackass.

 

Now you do the math.

Smaken er som baken, men må si meg enig i trådstarter, Viva la bam er sinnsykt underholdende! Min personlige favoritt er når bam bestiller en internett brud fra russland til Raab, og de drar til vegas og gifter seg. I samme episode er Don Vito sykt bra. Han får bla, et flippsjegg hos frisøren som er laget av Bams kjønnshår :D . Høres jo litt pubertalt ut, men du verden så fantastisk morsomt det er. Er jo ikke akkuratt kjedelig når de får en blackjack dealer til å gi Don Vito kort, uansett hvilke bevegelser han gjør. Spesielt bra når dealeren faktisk gir han et kort når han har 21. Ingenting som slår en sint Don Vito :thumbup: For ikke å snakke om Don Vitos rom på hotellet...

Episoden trådstarter nevner er vel samme episode som turboneger er med i? Den er også en av de bedre ja.

Nei, Viva La bam er et av mine favoritt program, synd det er så få episoder...

Lenke til kommentar
CKY er dårlige og uoriginale stuntvideoer samt rævva sketcher -> Jackass er dårlig spinoff av CKY -> Viva La Bam er dårlig spinoff av Jackass.

 

Now you do the math.

Var ikke CKY først ute med den slags? Jackass var jo det som gjorde stuntvideoer kjent for alle, og CKY var det største før det?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Viva La Bam var morsomt den første sesongen, men etter hvert synes jeg det ble altfor monotomt a la = vi kjører rundt og herper ting og gjør hva f*** vi vil og jeg, bam, er så tøff at jeg gjør hva jeg vil bare fordi jeg har masse penger. det blir bare kjedelig. men det er vel sånn at "that's what it's all about"....

 

wildboyz er jo myyye morsommere :)

Lenke til kommentar

Synes viva la bam er bedre enn jackass, ettersom i viva la bam er ikke konseptet å se hvem som spyr mest etter å ha spist en pose bæsj. Selfølgelig har de jo mye dumt med som trekker serien ned.

Husker jeg så en episode der de la krabber i senga til en av dudene, og han freaka helt ut. Deretter puttet de en krabbe i underbuksa hans, "GET IT OFF ME GET IT OFF ME" mens han tok ned underbuksa og viste frem hele rumpe. Det er det beste de har klart å filme IMO.

wildboyz er jo myyye morsommere

Nå har jeg bare sett en episode, og det jeg så da, var steve-o spise rogn(??) og spydde.

WOW UNDERHOLDING!!

spy og bæsj har jeg ikke lyst til å se på tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...