Janivars Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvilke grøsser/skrekk filmer syntes dere er de beste ? Begrunn svaret uten å røpe alt innholdet.. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Texas Chainsaw Massacre (originalen selvfølgelig) ... because it is Endret 24. juli 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Flyttes fra Annet til Film/TV etter ønske. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Første Alien filmen kanskje?Den er bare helt utrolig god film. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kan liste opp et par: - The Shining - IT - Misery (ok, der var Stephen King-kvoten brukt opp.) - Ôdishon - A Stir of Echoes Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Vet dere om noen ganske nye grøsserfilmer eller noen som kommer ut snart? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Alien 1 eller Nightmare in elmstreet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Vet dere om noen ganske nye grøsserfilmer eller noen som kommer ut snart? Ta deg en tur på kino og se "Chakushin ari", en enkel innføring inn i japansk filmindustri. Det kan virke som om Miike har mistet gnisten, men bare vent. Den filmen eksploderer etterhvert. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) -Event Horizon -Blair Witch -Texas Chain Saw Massacre (den nye, synes originalen var trøttende) -The Ring (både den originalen og den amerikanskje er gode, men det var et eller annet med den amerikanske som skremte meg, bl.a. huset ute på den øyen, som gjør at jeg synes denne er bedre) -LEPRECHAUN De to verste: -House of a Thousand Corpses -The Gate Endret 25. juli 2004 av gspr Lenke til kommentar
tomf_88 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Villmark er ikke superskummel men den er utrolig bra. The Ring (japanskeversjonen) er også dritbra, men den amerikanske sugde rompe, hvorfor må hollywood føkke opp alt som er bra:realmad: Og første delen av IT er dritbra, andre delen var helt latterlig, hvertfall slutten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Offtopic: Den værste grøsseren: "Blair Witch Project" - Patetisk forsøk på å skape noe inovativt og spennende. Tror ikke den skremte meg en eneste gang. Argh, som jeg hater den filmen. For ikke snakke om 2'ern. :spy: Lenke til kommentar
Legion Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 The Exorcist...sier seg selv Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Synes The Others var ganske skummel i DTS, fikk noen frysninger der altså! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 -Event Horizon Den var også ganske skummel Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Noen som har sett en ubåtfilm som heter Below?? Den var ganske så skummel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 - IT Stephen King vi snakker om her? I så fall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nei vi snakker selvfølgelig om Jan Kasperskys "IT". Joda, det er alkis-King jeg refererte til ja. Genial forfatter med sine "enten eller"-filmer. Hans verk blir enten konge eller rævva. Her er et par eksempler som jeg har sett som bekrefter dette: KONGE The Shawnshank Redemption IT The Shining Misery The Green Mile Hearts in Atlantis Carrie Dolores Claiborne SCREW-UPS Dreamcatcher Trucks The Night Flier Thinner The Tommyknockers The Lawnmover Man Eneste filmen som jeg har sett hvor han plasserte seg midt på skalaen er "Storm of the Century", en 4 timers lang TV-film. Startet bra, men det druknet i klisjeer og teite grafiske skildringer... Story of his life. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 The Shawshank Redemption er ikke akkurat noen grøsser da, men en sinnsykt bra film ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå