tjalla Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Som du sikkert har skjønt så kan du nevne den siste filmen du har sett og en liten kommentar hadde helle ikke gjort noe. Vil gjerne at det skal diskuteres litt om filma som dukker opp slik at det ikke blir en typisk hw-tråd Siste jeg så var Cool Hand Luke [1967]. Meget bra film. Handler om fengselslivet i en arbeidsleir. Er en mix av Shawshank Redemption og One Flew Over the Cuckoo's Nest, The Great Escape og er på høyde med samtlige og til tider den beste av de alle. Symbolikken i filmen er også noe av det beste jeg har sett. Endret 29. august 2009 av tjalla 7 1 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Siste filmen jeg så var "Full Clip" med bl.a. Busta Rhymes, Xzibit og Wyclef Jean. La meg si det sånn, det er lenge siden jeg har sett en så elendig film. Styr unna! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Siste filmen jeg så var "emop - the movie" Vel, den siste ORDENTLIGE filmen var vel: Heaven. Tom Tykwer leverer varene som ALLTID. Han presser seg opp på topp5-lista mi over geniale regissører! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Rikky: Har du seriøst hørt om/sett en bra film med noen (amerikanske) rappere? Ikke jeg. 2 Lenke til kommentar
danielR Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Den siste filmen jeg så var "Duel" (eller som den heter på norsk: "Terror bak rattet" ) på TV3 i går kveld. Dette er visstnok Spieldbergs gjennombruddsfilm, og enkelte drar det så langt som å si at det er hans beste. Er ikke helt sikker på at det var hans beste, men morsom var den. Hadde ikke store forhåpninger da jeg hørte om handlingen på forhånd, men den var fengende like vel. Den handler kort og godt om en mystisk truck-sjåfør som følger etter en mann i en liten personbil og prøver å presse han av veien. Filmen var ikke direkte skummel, men heller morsom. Mye tøffe (og usedvanlige) kameravinkler, kameraføring og bruk av jumpcuts. Filmen hadde relativt tynn historie og moral, så det ble mest som å se en lang musikkvideo følte jeg. Uansett: en super film, og veldig anderledes. Anbefales Endret 17. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Siste filmen jeg så var The Chronicles of Riddick, var vel 3 uker siden. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) tjalla: Joda, det er en del greie actionfilmer filmer med rappere. Ikke klassefilmer selvsagt, men topp underholdning spør du meg. DMX har jo f.eks spilt i et par greie filmer. Jeg hadde ikke store forventninger til Full Clip, men den var seriøst grusomt dårlig. Endret 17. juli 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 School of rock, skikkelig dårlig film. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) det var det nok The Texas Chainsaw Massacre utrolig fet film Endret 17. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 sist film jeg så var, passanger 57, som gikk i går på tv3 og akurat nå sitter jeg og ser på Hard Boiled Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Den nye harry potter filmen, den var jo grei. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Pulp Fiction ... igjen. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Shrek 2 - likte den første bedre. Har fått sansen for Disney / Pixar-filmer i det siste. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg så "The Getaway" med blant andre Steve McQueen og Ali MacGraw. Det er en veldig spesiell film fra 1972. Vanskelig og beskrive, man må nesten se den først. Den er absolutt verst å se! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Så Dawn of the dead,orginalen og remaken på samma dag.Men en 1,5l Cola Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Politi Skolen 1,2,3,4,5,6,7 Så 7'ern til slutt da.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 S.W.A.T Helt grei underholding, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 siste jeg har sett er nå one little eye Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Hellboy.. helt grei underholdning, men ikke noe mere. All though.. dama ble mektig irritert over hovedrollen da hun mente han alltid spillte idiot i andre filmer. Gjør nå Ron Perlman det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå