Xanitra Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hve er din erfaring med Star Trek? Jeg har sett filmene, og simpelten digger Next Generation. Eier hele serien. Jeg har kun sett Voyager på TV og har ikke fått med meg Deep Space Nine... Det var min erfaring. Hva er dine? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Star Trek er i mine øyne konge. Er noe med den gjengen som gir meg gode følelser innvendig. hehe. Synd at Patrick Stewart ALLTID kommer til å være Captain Jean-Luc Picard. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ja jeg er av ST:TNG genrasjonen, ser på Voyager og Enterprise men det er ikke helt det samme. liker ikke deep space nine noe serlig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ja jeg er av ST:TNG genrasjonen, ser på Voyager og Enterprise men det er ikke helt det samme.liker ikke deep space nine noe serlig Jepp det samme mener eg. TNG var digg å se på. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Synes ikke at Startrek er så bra jeg, sovner bare jeg ser litt på det. Blir litt for mye blinkene dingser og duppeditter. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 TNG er kongebra. DS9 er bra fra sesong 3 og ut. Voyager er dårlig. Sesong 3 av Enterprise var bra. Men Babylon5, Farscape og Stargate er alt i alt bedre serier. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har alltid likt Star Trek. Når jeg er ferdig med å kjøpe Neon Genesis Evangelion serien skal jeg begynne på Star Trek. Kjøpte forresten "Taken", og har sett de to første DVDene (pakken har 6 i alt! 1 av dem er bonus). Knallbra historie så langt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hater Star Trek. Liker ikke Science Fiction generelt. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hater Star Trek. Liker ikke Science Fiction generelt. enig Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Star Trek er helt OK, men TNG tapte seg sakte men sikkert. Noen av filmene er litt over OK, men ikke mer enn det. Babylon 5 er den soleklart beste sci-fi-serien som finnes. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 B5 suger i forhold til ST. det er min mening Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Star Trek er grei underholding/serie.Men jeg likte de gamle best egentlig.Liker ikke serien med den kvinnelige kapteinen.Noen Star Trek filmer dere vil anbefalle.Har sett noen av de som gikk på Tv2 for en stund siden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg hater Star Trek av hele mitt hjerte. Beam me up, Scotty. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg hater Star Trek av hele mitt hjerte. Begrunnelse? Jeg digger alt av slike sci-fi serier (well, the better parts of it anyways), og Star Trek er ikke noe unntak. Nå er ikke jeg en sikkelig stor fan som kan alt, men jeg syns Voyager er ganske artig. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg hater Star Trek av hele mitt hjerte. Syns det er litt rart at akkurat du skulle hate StarTrek. Roddenberry beskrev jo selv StarTrek universet som en sosialistisk utopi. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 digger generelt sci-fi, men ikke star trek. hendte jeg så en episode eller to av TNG (det er den med captain jean luke picard, ikke sant?).. Synes det ble veldig mye sånn "Å nei, skipet vårt fungerer ikke helt, og vi blir dratt inn i et sort hull!" og så på slutten av episoden: "puh, vi klarte det. jeg bare tok og konfigurerte [et eller annet fancy navn på en fiktiv teknologisk duppeditt] og reverserte energistrømmen" og blablablbalbalbla og masse intetsigende tullprat som egentlig ikke gir noe særlig mening ...hvis dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 det er noen sånne ja, men det som gjorde TNG så bra er at de brukte serien til å fremme en verden der alle mennesker er like mye verdt, og at de store gutta ikke skal tråkke på de små, husker jeg så på en episode som ble laget 90 eller 91, og det var akuratt som de komenterte usa's makt bruk etter 9/11 og en annen som var som skapt for midtøsten komflikten Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 1. TOS 2. TAS 3. DS9 4. TNG 5. Enterprise 9. Voyager (like ille som Andromeda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå