Gå til innhold

Star Trek (din mening?)

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid likt Star Trek. Når jeg er ferdig med å kjøpe Neon Genesis Evangelion serien skal jeg begynne på Star Trek.

Kjøpte forresten "Taken", og har sett de to første DVDene (pakken har 6 i alt! 1 av dem er bonus). Knallbra historie så langt! :)

Lenke til kommentar
Jeg hater Star Trek av hele mitt hjerte.

Begrunnelse?

Jeg digger alt av slike sci-fi serier (well, the better parts of it anyways), og Star Trek er ikke noe unntak. Nå er ikke jeg en sikkelig stor fan som kan alt, men jeg syns Voyager er ganske artig.

Lenke til kommentar

digger generelt sci-fi, men ikke star trek.

hendte jeg så en episode eller to av TNG (det er den med captain jean luke picard, ikke sant?).. Synes det ble veldig mye sånn

"Å nei, skipet vårt fungerer ikke helt, og vi blir dratt inn i et sort hull!"

og så på slutten av episoden:

"puh, vi klarte det. jeg bare tok og konfigurerte [et eller annet fancy navn på en fiktiv teknologisk duppeditt] og reverserte energistrømmen" og blablablbalbalbla og masse intetsigende tullprat som egentlig ikke gir noe særlig mening

...hvis dere skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

det er noen sånne ja, men det som gjorde TNG så bra er at de brukte serien til å fremme en verden der alle mennesker er like mye verdt, og at de store gutta ikke skal tråkke på de små,

husker jeg så på en episode som ble laget 90 eller 91, og det var akuratt som de komenterte usa's makt bruk etter 9/11 og en annen som var som skapt for midtøsten komflikten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...