Potetdamen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvordan få fjernet kviser på en rask og effektiv måte? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skjær av deg ansiktet! Tviler på at det er noen kur som får dem til å forsvinne raskere. Litt dekkstift kan få dem til å tilsynelatende forsvinne da Men slikt bruker vel ikke du som er gutt 1 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du får nok bare vente til puberteten er over (akkurat som eg må ) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 blææh.. ingenting som fjerner de heller da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stikk på apoteket og kjøp deg en tube med SebaMed ClearFace antikvisegel. Veldig effektivt stoff, som fjerner kvisene i løpet av to/tre dager. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kutt ned på colaen.. Det som hjelper mest er å finne ein måte å tørke dei ut på. Å ha _litt_ ( ) sprit på burde hjelpe på å tørke ut, ellers så har dei sikkert mange fine ting på apoteket. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg er en av de som slapp/slipper kviser Har hatt en kvise i mitt liv, tror jeg. To år siden eller noe Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg vet jeg hadde en dekkstift som faktisk tørka de ut, den funka bra, men det er to haker ved det; for det første så synes det rimelig godt (er vel ikke ikke så populært med dekkstift blant gutter, jeg gav faen - heller dekkstift enn kviser), og for det andre så husker jeg ikke hva den heter. Vet det var en hvit og grønn stift, da. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 har du virkelig problemer med det anbefaler jeg deg å gå til en hudspesialt Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Nei,har ikke hele trynet fylt med kviser da Men har lyst til å fjerne de jeg har.. edit: leif Endret 23. juni 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du kan jo ta en titt hos Klara-Klok ,du finner helt sikkert noe der Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Litt dekkstift kan få dem til å tilsynelatende forsvinne da Men slikt bruker vel ikke du som er gutt Ser da ikke noe galt i det om man har ett problem.. 1 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Prøv å gå på apoteket, der seller de mye stæsj mot kviser. Eller skaff deg en brun papirpose med 2 hull til øynene.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ser da ikke noe galt i det om man har ett problem.. Nei, JEG ser ingenting galt med det, men de fleste gutter er for "guttete" til å ville bruke det Litt seriøse tips: 1. Rens huden med et rensevann du får kjøpt på apoteket. Det finnes serier med produkter mot uren hud. Gjør dette morgen og kveld 2. Smør på et produkt fra samme serie fra apoteket om kvelden og la det virke 3. Bruk gjerne en uttørkende dekkstift om dagen. Den som ble nevnt tideligere TROR jeg er fra bodyshop. Mener å huske de har en grønn en. Dekkstift får du kjøpt på parfymerier. Spør etter en som er uttørkende. 4. Få sol på kroppen. Dette tørker ut kvisene 5. Drikk mye vann. Dette er sunt for huden 1 Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kom deg ut i sola. Ingenting fjerner kviser like effektivt som sola Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vask deg i trynet med renseprodukter morgen og kveld, spis sunn mat, drikk vann i stede for cola og kom deg ut i sola Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvordan få fjernet kviser på en rask og effektiv måte? Årsak til kviser: 1 - Uren hud (Talgkjertler tettes og blir betente) 2 - Hormonbalansen i kroppen er ute å kjører (Skiller ut mer talg, som tetter igjen kjertlene og de blir betente) 3 - Tørr hud (Skiller ut mer talg, som tetter igjen kjertlene og blir betente) 4 - Genetisk Typen mat du spiser vil ikke ha noe å si, men spiser/drikker du BARE cola, chips og grandiosa, vil selvfølgelig dette ha en effekt på hormonbalansen. Hvordan forebygge: 1 - Vask deg med ansiktsvask og bruk fuktighetskrem etterpå. 2 - Er du i puberteten kan det være vannskelig å gjøre noe med dette. Er det imidlertidig pga. trening eller kosthold, vil en sammensetning av: vitamin b6, sink, magnesium og dioscorea hjelpe på å få orden på hormonbalansen. Spør på helsekost forretning, aner de ikke hva du snakker om, send meg PM 3 - Bruk fuktighetskrem. 4 - Ingenting å gjøre med dette. Ellers vil svaret på spørsmålet ditt for rask og effektiv fjerning være å gå til hudspesialist og få laserbehandling. Dette koster ca. 4000kr og vil vare i ca. 12 uker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg foreslår strykejern på 500 grader. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg foreslår strykejern på 500 grader. funker det? seriøst Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du kan jo ta en titt hos Klara-Klok ,du finner helt sikkert noe der Mye nyttig der jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå