Gå til innhold

Jeg er ikke utestengt lenger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
grattis

jeg ble utestengt i ca 40 dager egentlig var det 30 men siden det var jul ble det 10 dager extra

jeg lagde en ny brukernavn da og brukt den til jeg ikke var utestengt mer

Dette er strengt ulovlig, og Salte aper har nettopp pådratt seg en ny ferie for dette bruddet på retningslinjene.

Vi følger ofte med på IP adressene til de som er utestengt for å sjekke at de ikke registrerer nye brukere (fører til permban på IP adresse), men i dette tilfellet har vi oversett det. Derfor er det fint at han innrømmer det selv da, og fordi han er så snill å gjør oss oppmerksomme på det, gir jeg han bare nye 30 dagers ferie. Hvis han derimot registrerer seg med ett ytterligere brukernavn, eller tar i bruk det gamle... ja da blir det IP permban.

Lenke til kommentar
grattis

jeg ble utestengt i ca 40 dager egentlig var det 30 men siden det var jul ble det 10 dager extra

jeg lagde en ny brukernavn da og brukt den til jeg ikke var utestengt mer

Dette er strengt ulovlig, og Salte aper har nettopp pådratt seg en ny ferie for dette bruddet på retningslinjene.

Vi følger ofte med på IP adressene til de som er utestengt for å sjekke at de ikke registrerer nye brukere (fører til permban på IP adresse), men i dette tilfellet har vi oversett det. Derfor er det fint at han innrømmer det selv da, og fordi han er så snill å gjør oss oppmerksomme på det, gir jeg han bare nye 30 dagers ferie. Hvis han derimot registrerer seg med ett ytterligere brukernavn, eller tar i bruk det gamle... ja da blir det IP permban.

Men så har han sonet 10 dager extra, går ikke det til fradrag da ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg var yo ærlig og sa hva jeg gjorde jeg burdte ha fått nobels pris får det men neida blir 30 dager fengsel :realmad: fra nå av skal jeg juge :mad:

:!:

For ett par dager siden ranet jeg to banker, banket opp tre karer, tok livet av en dørvakt som nektet meg adgang til utestedet og lemlestet ett par damer. Nå har jeg innrømt det, da bør jeg jo få Nobels fredspris. Men neida, jeg blir putta i fengsel i 20 år. Hvor er logikken?

(har ikke gjort dette så klart, var bare ett eksempel)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...