Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det noen her som sliter med å få sove? Jeg står opp kl 6.30 hver dag men klarer liksom aldri å få sove i rimelig tid. Det har holdt på en stund så jeg tar gjerne i mot gode tips Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sliter med søvnproblemer selv, men jeg er av typen som ikke klarer å stå opp etter for lite søvn desverre... Tips? Ja takk Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jo .. nekter ikke for at det er knalltøft å komme seg opp, mengjør jeg ikke det mister jeg fort jobben så jeg har liksom ikke så mye valg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skjønner, da er du jo en av de "heldigere" ihvertfall Skulle ha ligget i senga mi nå, men nei... Drøyer sikkert til 7-8 idag og Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sovetid. Opp om.... 3 timer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Står opp 6:10 hver morgen... - Legg deg tidligere - Ta deg en liten middagslur innimellom - Sov LENGE i helga Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 - Legg deg tidligere Jeg repeterer, søvnproblemer... Som i, får ikke sove uansett. - Ta deg en liten middagslur innimellom Se over. - Sov LENGE i helga Har ferie hele året, så jeg sover lenge når det trengs... Ingenting hjelper, har tilogmed prøvd sovetabletter, null effekt på meg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 De to første punktene KAN jo komme til å virke etter hvert om du begynner å utføre de. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det som eg vet funker på meg er at pc'n ikke funker. Eg sovner fint foran tv'n og det er vane at eg er trøtt og skal bare skjekke mail så våkner eg helt. Det er pc'n eller internett sin skyld at eg sliter med syk døgnrytme. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det går ikke, har prøvd MANGE ganger... Blir bare liggende der å kjede meg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det som eg vet funker på meg er at pc'n ikke funker. Eg sovner fint foran tv'n og det er vane at eg er trøtt og skal bare skjekke mail så våkner eg helt. Det er pc'n eller internett sin skyld at eg sliter med syk døgnrytme. Akkurat det du sa, skjedde med meg nå F... i h...! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 I sentence you to hell and back again! Men seriøst, tror jeg skal tette igjen ene øret med ei pute nå... Klarte "målet" mitt, være oppe til 8 så jeg slapp å våkne, ringe i 30 sekunder å legge meg igjen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Takk Zkedar. Du er såå kjedelig at eg fikk lyst å legge meg. Neida nå kjenner eg at det er på tide. Har tross alt slitt litt fysisk idag og da blir eg fortere søvnig. God natt. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tror nok at pc'en har litt skyld ja.. Kanskje jeg skal lære meg å slå den av litt tidligere på kvelden Lenke til kommentar
defzx Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det dere gjør er å sitte oppe hele natta uten å sove så legger dere dere til normal tid dagen etterpå, så står du opp tidelig så holder du den gående, for da er du litt trøtt en stund frem over, og da hjelper det dere å komme inn i rytmen igjen. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Sikkert ett godt råd, men jeg står opp til vanlig tid. Må på jobb kl 8 så der er det ingen bønn. Likevel er det ikke sånn at kvelden etter så er det lett å få sove. Skal forsøke å slå av pc'en i kveld og bare se på tv eller noe. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Trener du? isåfall blir man søvnig etter en treningsøkt.. Og hvis man har problemer med å stå opp så er dusjen det beste alternaltivet. Kaldere vann og jo mere våken blir du Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Ja uten dusjen hadde jeg vært søvngjenger i timesvis tror jeg :Edit trener ikke nei, går på tur og sånn men ikke noe veldig mye mer fysisk enn det.. Endret 7. juni 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har ferie hele året, så jeg sover lenge når det trengs... Her har du årsaken til søvnproblemene. De fleste må stå opp tidlig pga. jobb/skole. Har du ferie og ingen plikter som må utføres, så er det lett å forskyve døgnrytmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå