Captain_Poon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som har noen band å anbefale? Mine favoritter får å ta noen. JR Ewing, Refused, From ashes rise, At the drive in, Vanskapt, Amulet, osv. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 At The Drive-In Deres søsterband The Mars Volta er også verdt mer enn bare å sjekkes ut. Silence The Foe, Agnostic Front. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva med Turboneger og Silver ? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Fugazi Dead Kennedys (sier seg vel selv ...) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 At The Drive-In Deres søsterband The Mars Volta er også verdt mer enn bare å sjekkes ut. Silence The Foe, Agnostic Front. The Mars Volta & Turbonegro Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva med Turboneger og Silver ? Dessuten tidlig Offspring! Skaff deg "smash". Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hva med Turboneger og Silver ? Dessuten tidlig Offspring! Skaff deg "smash". Har "Smash" En kanon skive, Offspring har tapt seg stort etter "Ixnay On The Hombre" Resten hører ikke hjemme noen plass, vist man sku sammenlingne med album som Smash & Ignition. Endret 7. juni 2004 av Captain_Poon Lenke til kommentar
Legion Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kaospilot, The Spectacle, Orchid, Portraits of Past, Envy, Majority Rule, Funeral Diner, Yage... obligatoriske kjøp alle sammen ...Amulet tar jeg ikke i med sveisehansker engang Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Kaospilot, The Spectacle, Orchid, Portraits of Past, Envy, Majority Rule, Funeral Diner, Yage... The Spectacle Endret 7. juni 2004 av Captain_Poon Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fugazi Fugazi er bra saker! ... Dinosaur Jr. Descendents Ebba Grön Hüsker Dü Stooges Stiff Little Fingers The Mooney Suzuki Mars Volta og At the Drive-In er nevnt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bare for å legge til noen flere: Rancid NOFX Avail Minor Threat Misfits Pennywise Autopilot Off osv. Tror de skal passe inn ja... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Gamle Corrosion of Confirmity er verdt å sjekke. Masse rølp og annet fint snacks Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg anbefaler følgende band fra Trondheim: Silence the Foe Desperado Dominic Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har "Smash" En kanon skive, Offspring har tapt seg stort etter "Ixnay On The Hombre" Resten hører ikke hjemme noen plass, vist man sku sammenlingne med album som Smash & Ignition. Helt enig. Ah.. dirty magic.. Lenke til kommentar
sete Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bare for å legge til noen flere: Rancid NOFX Avail Minor Threat Misfits Pennywise Autopilot Off osv. Tror de skal passe inn ja... Hadde en lang liste jeg også med mange av bandene du nevnte, men trodde de gikk under "punkrock" Kan legge til noen flere band da: Goldfinger Descendents Lagwagon Darling Daizy (norsk) Thrice Brand New Feeder Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Goldfinger Ska-punk. Feeder Grunge, eventuellt post-grunge. Lenke til kommentar
sete Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Goldfinger Ska-punk. Feeder Grunge, eventuellt post-grunge. Du har helt sikkert rett, men disse bandene blir ofte nevnt sammen andre punkrockband på amerikanske musikkforum (musicanforums.com f.eks) så jeg tok dem med. Men går ikke ska-punk og pop-punk under punkrock? Eller står de side ved side? Pleier å lese brukernes egne favorittcd'er på amazon.com og i listene for "beste punkcd'er" står gjerne feeder og goldfinger etc. Min oppfatning er at disse bandene går under punkrock. Men igjen, du har helt sikkert rett, og jeg vil bli klokere EDIT: Bad Religion Black Flag Buzzcocks Endret 7. juni 2004 av sete Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hadde en lang liste jeg også med mange av bandene du nevnte, men trodde de gikk under "punkrock" Står jo punk i emnetittelen så hvorfor ikke... Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg anbefaler følgende band fra Trondheim: Silence the Foe Desperado Dominic Har vært å sett "Dominic" to ganger, veldi bra Det er bare å fyre løs med alt av Hardcore / punk / punkrock. Mye bra som er nevnt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Turdus Musicus. Norsk joik-hardcore. FETT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå