Gå til innhold

Beste TV-Kanal


Hvilken TV-Kanal liker du best?  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken TV-Kanal liker du best?

    • NRK1
      11
    • NRK2
      5
    • TV2
      15
    • TV3
      11
    • TVNorge
      7
    • Discovery
      19
    • MTV
      0
    • Andre
      4
    • Klarer ikke bestemme meg
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker TV2 best! mange fine serier der og noen bra filmer innimellom i helgene. "Friends", "Kongen av Queens" osv...

 

TVNorge kan jo sende noe bra innimellom de også da!

(Da mener jeg ikke onsdags dramaene) :thumbdown:

 

Edit: Hvorfor ser bare gamlinger på NRK?

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Jeg ser lite på TV, men NRK2 er jo HELT overlegen i mine øyne. Hvis man liker film, da. Ellers er NRK og Discovery Channel meget gode, selv om sistnevnte er litt tidløs, liksom. Skulle gjerne hatt litt daglige eller ukentlige, litt mer vitenskaplige oppdateringer om det som skjer i verden.

Lenke til kommentar
Liker Tv3 for seriene (og noen av filmene)

 

Liker de for noen av filmene der, og noen få av seriene.

 

Liker tv2 og nrk for programmene (ting med programleder)

Liker egentlig nrk1 best på dette (ser ikke på mange da, stort sett bare nytt på nytt)

 

Ser og noen filmer på NRK2 i blant.

 

Liker tvnorge pga CSI.. og noe annet..

 

Ser litt på CSI, stort sett ingenting annet (bortsett fra en film i ny og ne). De kjøper(og sender) alt for mye reality og billige gamle serier fra statene ukritisk.

 

Liker også scrap challenge eller hva det heter.. og orange county choppers på discovery.. (mye bra der)

 

Scrap Challange er ikke min ting, skifter stort sett med en gang når jeg ser det.

De motorsykklene er kule, men ellers liker jeg litt "assortert" fra Discovery.

 

De sender forøverig alt for mye dyreprogrammer om hvithai og løver, kriminelle og sykehus. Det er delene jeg er lei av på discovery.

Lenke til kommentar
Selv er jeg STOR fan av Discovery, særlig discovery: Sience! :yes:

Second that. Discovery har til tider mye bra saker på sendeskjema, science er badass, jeg liker også historie dokumentarene deres, WWII relaterte saker, etteretningstjenester, kalde krigen etc.

 

Ellers ser jeg ikke altfor mye på tv lenger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...