Playmaster Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Snakk med personer.Se om de har quest.Følg med på hva de sier.Gjør det de sier og så har du gjort en quest.Ps. da dette opp på den andre runescape posten,også laget av deg Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ok jeg glemte meg visst men jeg lagde en sånn at de kommer fortere jeg spør på spillet men ikke engang vennen minne hjelper Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 se denne siden her: hjelp til quest der står det du trenger å vite om hvem du skal snakke med. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Denne siden har også bra tips til quests i runescape Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Denne er også en veldig nyttig side hvis du vil ha hjelp til quests... Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 takk alle sammen. Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 takk alle sammen. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 takk alle sammen. Bare hyggelig det. Bare å spørre om det er noe du lurer på... Lenke til kommentar
VTW Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Du ser på kertet hvor det er sånne blå stjerneaktige ting. Så går du dit og tilbyr deg å hjele dem med hva det nå er de trenger hjelp til. Deretter går du på www.startsiden.no > Dataspill > Guider og hjelp. Så velger du en du synes høres tøff ut og søker etter RuneScape (v.2). Så følger du instruksene. Men det krever at du kan engelsk, da... Et annet tips er å slutte å spille RuneScape ettersom det er et vanvittig dårlig spill! GJør noe annet, og om du først MÅ spille noe, kjøp deg et ordentlig spill! Har hørt Bioshock skal være bra! -CBI Endret 7. oktober 2007 av VTW Lenke til kommentar
fluff Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hahaha, har begynt å digge deg VTW Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg