bkvaloy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg er av typen som klikker inn på all reklame. Denne PC'en var det reklame om på dagbladet.no. Er det en bra PC? Kontantkjøp selvsagt. http://www.deal.no/kjope_info.cfm?rid=2&id=773 Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Den er bra, men vil ikke si den er verdt over 20 000kr (som den koster). Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Den er veldig bra, og kul var den også Men 20.000 er den ikke verdt, da foreslår jeg at du heller setter sammen de komponentene du vil ha, og bygger selv.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Med rask hoderekning tipper jeg den koster 16-17000kr om du bygger den selv Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tja ! Er jo med en LCD skjerm med 16ms responstid og da . Veil pris 4700,- Og "lovlig" xp home . ... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Tja ! Er jo med en LCD skjerm med 16ms responstid og da .Veil pris 4700,- Og "lovlig" xp home . ... Og trådløst mus/tastatur, trådløse høytalere? og kabinett med fjernkontroll og fm radio! Verdt de 20000 den koster, men mye unødvendig dill-dall Edit: Skriveleif. Endret 23. april 2004 av Goophy Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Tja ! Er jo med en LCD skjerm med 16ms responstid og da .Veil pris 4700,- Og "lovlig" xp home . ... Og trådløst mus/tastatur, trådløse høytalere? og kabinett med fjernkontroll og fm radio! Verdt de 20000 den koster, men mye unødvendig dill-dall Edit: Skriveleif. Kult. Takk for det... ble vel litt klokere... er ikke "bygg-pc selv" typen.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tja ! Er jo med en LCD skjerm med 16ms responstid og da .Veil pris 4700,- Og "lovlig" xp home . ... Og trådløst mus/tastatur, trådløse høytalere? og kabinett med fjernkontroll og fm radio! Verdt de 20000 den koster, men mye unødvendig dill-dall Edit: Skriveleif. Kult. Takk for det... ble vel litt klokere... er ikke "bygg-pc selv" typen.... Jeg konfigurerte en tilsvarene på komplett's pc bygger til 16-17000,- Med LCD skjerm , standard tastatur/mus , 2.1 Creative høyttalere . Men som goophy sier Aceren har litt mere luxus . En selvbugd via web hos komplett blir bygd ferdig og installert os og har support/service i prisen. Så du bør jo kikke på det alternativet også . Kan sikkert få hjelp fra folk her også hvis det trengs. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Tja ! Er jo med en LCD skjerm med 16ms responstid og da .Veil pris 4700,- Og "lovlig" xp home . ... Og trådløst mus/tastatur, trådløse høytalere? og kabinett med fjernkontroll og fm radio! Verdt de 20000 den koster, men mye unødvendig dill-dall Edit: Skriveleif. Kult. Takk for det... ble vel litt klokere... er ikke "bygg-pc selv" typen.... Jeg konfigurerte en tilsvarene på komplett's pc bygger til 16-17000,- Med LCD skjerm , standard tastatur/mus , 2.1 Creative høyttalere . Men som goophy sier Aceren har litt mere luxus . En selvbugd via web hos komplett blir bygd ferdig og installert os og har support/service i prisen. Så du bør jo kikke på det alternativet også . Kan sikkert få hjelp fra folk her også hvis det trengs. Det blir vel kanskje det klokeste siden det ser ut til å være en del glupe hoder her.... Tenkte egentlig bare sjekke hvordan holdninga var til ferdigbygde "Hjemmepc'er" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Om jeg skulle hatt en slik type pc ville jeg heller kjøpt Acer pc'en enn å bygge en liknende selv. Du får ikke like bra specs. som det til under 20k uansett. Btw, sitter på en Acer p3 866mhz nå, den kostet 19900,- for noen år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå