Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva synest dere om MacGyver? Jeg synest MacGyver er det beste som går på tv for tiden. det er nok fordi det er spennende og se de nye triksene hans(eller MacGyverims som de blir kalt) Hva synest dere om MacGyver??? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 MacGyver er tøff! Det er ikke noe mer å si. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det som er merkelig med MacGyver er at han kan demontere en pistol for så å lage en ny drapsgjennstand. Hvorfor ikke bare skyte "badguyen" med en gang? Ja jeg vet han hadde et uhell med en pistol når han var liten, men det finnes da grenser for angst Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 g e n i a l t ! rett å slett Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 MacGyver er tøff! Det er ikke noe mer å si. Enig der Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er jo rått.. Ingen over og ingen under.. Heller ikke noen ved siden av Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 MacGyver er nok en av TV-historiens mest innflytelsesrike og oppmuntrende karakterer opp igjennom tidene Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 MacGyver er nok en av TV-historiens mest innflytelsesrike og oppmuntrende karakterer opp igjennom tidene Der så du det vettdu Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 En av de tre beste TV-seriene gjennom tidene etter min mening. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 MacGyver eier! enkelt og greit! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 MacGyver er genialt, men også litt usannsynelig. Han lager jo bomber av hva det måtte være. Håret hans er kult da. Go Macgyver Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 En av de tre beste TV-seriene gjennom tidene etter min mening. Nevn alle tre da, min personelige er The Simpsons Rourori Kenshin The Manslayer 24 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 MacGyver Har aldri hatt meir glede av ein serie enn det eg har hatt med MacGyver altså Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 En av de tre beste TV-seriene gjennom tidene etter min mening. Nevn alle tre da, min personelige er The Simpsons Rourori Kenshin The Manslayer 24 Hardcore lista: MacGyver A-Team Airwolf Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hardcore lista: MacGyver A-Team Airwolf Amen! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det som var så lattelig moro, er hvordan et par av erkefiendene hans alltid overlever, samma pokker hva som skjer med de, f.eks Murdock, tauet røyk mens han rapelerte(sånn taugreier), og han datt langt bare så det er sagt, og så kommer han tilbake en et 3-stings arr i fjeset.... familieunderholdning btw: tv2 man-fre 14.45, be there Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Det er ikke mye fra den tiden du kan se på uten å gremme deg. Mac'rn er tidløs BOB ligger på en god førsteplass for meg, selv om det er en miniserie. Ellers er Simpsons, TNG, Milennium andre serier som er høyt på min liste. Endret 22. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå