jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Her kan du si hvilken sang du syns har den feteste gitarsoloen Mitt bidrag er Sting and the police - So lonely (live in atlanta) evt Led zeppelin - Stairway to heaven live 1972 Endret 21. juli 2004 av mais Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Må vel være soloen på Detroit Rock City. Får alltid gåsehud av den. Når jeg tenker meg om får jeg vel egentlig det av alle soloene til Ace . (han i Kiss altså). Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Led Zeppelin - Since I've been loving you, ståpels! Jimmy Page har forsåvidt mye fete soloer i reportoaret. Ellers er soloen(e) i Jimi Hendrix sin versjon av All along the watchtower vanvittig bra. Neil Young - Like a hurrican er ikke helt borte den heller. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Dweezil Zappa (eller hvordan det nå staves) sin intro til Extreme sin "He-man woman hater". Bra skills, og deilig flyt i det hele. Gir meg alltid gåsehud Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Led Zeppelin - Since I've been loving you, ståpels! Det var min replikk! Hele denne låta er et eneste stort stykke gitarkunst! Spesiellt versjonen fra How The West Was Won (live-plate) er STRÅLENDE. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Må vel være soloen på Detroit Rock City. Får alltid gåsehud av den. Når jeg tenker meg om får jeg vel egentlig det av alle soloene til Ace . (han i Kiss altså). Jeg også får gåsehud på ryggen (Hele meg av den) Ellers er It's my life (Kiss versjonen), har en rå gitar solo.+++ Mange flere. Sweet Child o'mine er bra saker Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ozzy - Mr.Crowley når Rhandy Rhoandes spilte den på tribute-live.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jimmy Hendrix - Little Wind , soloen der liker jeg Like a Huricane er ikke så aller værst den heller syns jeg Andre solo'er jeg faller for er Nothing Else Matters, og solo'n i Knockin' on heavens door (GnR versionen såklarT) Glemte Guns 'n' roses - November Rain Endret 21. april 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 guitar soloen i metallica - one og guitar soloen i slutten av queen -bohemian rhapsody Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ron Jarzombek (Gordian Knot), outro "Rivers Dancing" Fredrik Thordendal (Meshuggah), solo "Straws Pulled at Random" på skiva "Nothing" Jason Gobel (Cynic), outro "How Could I" på skiva "Focus" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Pink Floyd - Time Audioslave - Like a Stone System of a Down - Streamline Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ten Years After - Help Me, fra plata Ten Years After - Recorded Live (1973) Gitarist er Alvin Lee. Absolutt verd å høre på. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Motorpsycho - Flick of the wrist (starmelt ep) Her vrenger Snah sjæla si, det er en slik råskap i denne soloen. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Gilmore på "Comfortably numb" fra "Delicate sound of thunder". Også en liten raring fra "De musikalske dvergene" Helt på slutten av "Ved siden av kjøkkenbordet" spiller Svein Hovland (for meg totalt ukjent) en gitarsolo som er helt monster. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Led Zeppelin - Since I've been loving you, ståpels! Det var min replikk! Hele denne låta er et eneste stort stykke gitarkunst! Spesiellt versjonen fra How The West Was Won (live-plate) er STRÅLENDE. Må si meg enig der. Jeg har desverre ikke kjøpt How the West Was Won enda, men den står på lista. Har hørt mye bra om den. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 guitar soloen i metallica - one tett fulgt av: Guns N' Roses - November Rain Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Husker faen ikkje ka sangen heiter men den ligger på Pantera - Cowboys from hell albumet...spor nr 12 ellerno.. Sangen heiter The sleep! Endret 21. april 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond U2 - Exit Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 AC/DC - Whole Lotta Rosie AC/DC - Let There Be Rock Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Kovenant - Bringer of the sixth sun. Habilt gitararbeid ca 2.30 inne i sangen, hvis jeg ikke husker feil. Finnes på albumet Nexus Polaris, utrolig bra album, bare synd det er så dårlig lyd på det. Endret 21. april 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå