SompOter Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg skal snart kjøpe meg en trimsylinder så mopeden skal gå skikkelig.. Men det eneste problemet er politiet... Så da trenger man en turtallsperre.. Men problemet er at turtallsperren som passer på RMX koster 900,- det synes jeg er LITT dyrt.. Noen som har forslag til noe hjemmemekka turtallsperre, f.eks at den får mindre luft.. Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 får den for lite luft vil den vel bare dø, og da kommer du ingen vei (politiet rensker opp i det som hindrer luften, og avslører deg). Så vidt jeg har erfart ser politiet mer på hva som står på sykkelen enn å høre på den/prøve den. Så hvis du skal slippe unna politiet må du nok lære deg nærområdet meget godt, brette opp skiltet og kjøre som f'aen... Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dersom du synes 900,- er dyrt, hva koster da trimsylinderen? Gled deg til du begynner med bil da, og må betale 500 bare for eu.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 politiet har ikkeno med trimming å gjøre, de kan bare ta deg hvis du kjører for fort, de kan ta deg med til naf en tur da, men du har 7 dager på deg til å komme deg dit. det er mulig å lage en selv også, bruke et potmeter, tror det var 390 ohm eller noe, søk i forumet på mopedportalen.com eller noe Lenke til kommentar
marioKH Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvor får du kjøpt sperre på RMX og hvordan monterer du den ? setter pris på all hjelp og ps politiet kan ta deg for å kjøre ulovlige kjøretøy dvs at en moped som går i mer enn 45 er ikke lenger en m146 tohjuling og derfor har du ikke lov å kjøre den Men du kan eie en.. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Denne passer på rmx Men dere må modde den som denne veilederen viser dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå